Foto bij 49

'Ew, je stinkt Bieber.' Zei ik toen Justin mij een knuffel gaf. Ik duwde Justin lachend van me weg. 'Kom we gaan.' Zei Justin en trok me mee. Samen met Pattie, Kenny en Scooter liepen we naar de tourbus. 'Ik vind het knap dat je niet constant aan het staren was naar Jessica.' Zei Scooter toen we de tourbus inliepen. 'Yeah! En nu mag ik een cadeautje.' Zei Justin vrolijk. 'Oh, dacht het niet, kiddo.' Zei Scooter lachend. 'Justin, ga douchen, alsjeblieft. Je stinkt ontzettend erg.' Zei Pattie toen Justin naast haar op de bank neerplofte. Zuchtend stond hij weer op en liep weg. 'Vond je het concert wel leuk?' Vroeg Pattie aan mij. 'Het was geweldig. Ik zag alleen bijna niks.' Zei ik lachend. 'Ja, I know. Meestal kan je het wel gewoon zien.' Ik knikte. 'Maar ik had gehoord dat Justin ook een Europese tour zou hebben.' Zei ik. 'Ja, pas na zijn verjaardag. Hij wilde eerst nog naar sommige plekken hier in de VS. Het is maar voor drie weken. Daarna ga je weer naar huis voor een tijdje.' Ik knikt weer. 'Ik ga even naar mijn kamer.' Ik liep weg en ging op het kleine bedje zitten. Waarom had ik hiervoor gekozen? Ik hield zielsveel van Justin, maar ik miste mijn ouders, Alex, Caitlin - haar beste vriendin, niet Caitlin de ex van Justin - en haar buurt. Ik miste school, het gelach van leerlingen en de pauzes. Ook het gezeur van de leraren en ook die van de leerlingen. Ik miste de kinderen die buiten aan het spelen waren. Ik wilde zo graag terug. Maar het kon niet. Ik was met Justin een nieuwe leven begonnen. De tranen liepen over mijn wangen. Ik wilde het liefst het eerste vliegtuig naar huis nemen, weer terug op school gaan en genieten van mijn normale leventje met mijn allerbeste vrienden en mijn familie. Ik begon steeds harder en harder te huilen. Ik kon niet terug. Ik was geen leerling meer op mijn oude school. Ik kon wel naar huis - het was zaterdag - maar wat zou ik daar gaan doen. Ik zou dan een andere school moeten kiezen, maar dan zou ik pas weken later kunnen beginnen. En als ik terug naar huis zou gaan, dan zou ik Justin missen. Ik zat in een verschrikkelijke situatie. Ik trok mijn knieën op en ik legde mijn voorhoofd erop. Ik huilde nog harder en ik kon maar niet stoppen.

kudo?

Reageer (13)

  • LinnaNevilla

    Omg waarom zijn ze altijd zulke jankerds?!

    1 decennium geleden
  • Emmmm

    ahw .
    het komt goed schatje !

    1 decennium geleden
  • TMillion

    Kudooo.<3 VERDER.

    1 decennium geleden
  • Elysian

    aaw.. snel verder

    1 decennium geleden
  • JasonMcCan

    aww.
    snel verder <3333'

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen