Tadaa hier is hij. (flower)

De volgende ochtend werd ik wakker van iets, zeg maar iemand die in mijn oor aan het fluisteren was. "slaapkop wakker worden" fluisterde Justin in mijn oor. "jaaa ik ben wakker" ik draaide me om en keek recht in zijn mooie bruine ogen. "hoe laat is het?" vroeg ik. "half 12" antwoorde Justin. "WHAAT, dat meen je niet? Hoe laat moet ik weer te-" "nog langer dan niet" ik stond op en keek, ik had helemaal geen schone kleding bij. Ik pakte mijn broek en keek, hij was nog best schoon, die kon ik wel aan. Ik pakte mijn shirt en zag dat er een vlek opzat, hoe kwam die daar nou op? " haha moet je een shirt van mij lenen?" vroeg Justin terwijl hij al naar zijn kast toe liep. "nee, dan kan ik je hem misschien nooit meer terug geven" antwoorde ik. "niet waar! Want wij houden gewoon contact via Hyves, twitter, msn en die dingen en ik kom gewoon bij jou langs en jij bij mij" zei Justin terwijl hij me een shirt gaf. Ik nam het aan en leip naar de badkamer. Ik kleedde me om en deed mijn haar een beetje fatsoenlijk. Ik kwam de badkamer uit en zag dat Justin al klaar was. Hij begon te lachen toen hij me zag, ik had een skinny jeans aan met daarover een veel te groot roze shirt. "staat je goed" zei hij lachend. "ja weet ik, ik voel me net een fotomodel" antwoorde ik. " kom je mee, mijn ma wacht beneden in de eetzaal" ik knikte en liep met hem mee. Toen we daar aan kwamen zagen we Pattie en de rest van de crew al zitten. We schoven er bij aan. "goedemorgen" zei ze vrolijk. "goedmorgen" antwoorde ik en Justin. We pakte allebij een hard broodje en deden er beleg op. Iedereen zat rustig te eten. "mam, hoe laat moet Denise naar huis?" vroeg Justin. "nou, om half 3 heb jij een interview met een tijdschrift dus voor die tijd moet ze thuis zijn, ik denk rond half 2" zei Pattie. "dan al? Dat ik al over ander half uur" antwoorde Justin. Hij was het er duidelijk niet mee eens dat ik dan al weg zal zijn. "sorry Justin maar als je van dat interview vandaan kom is het half 5 dan eten we onderweg ergens en dan rijden we terug naar het hotel, als we dan klaar zijn met eten is het misschien al wel half 8." zei Pattie. "Justin je moeder heeft wel gelijk" zei ik om Pattie's verhaal af te sluiten. "ja Oke, jullie hebben gelijk" zei Justin. Iedereen at weer gewoon stil verder. Toen we klaar waren gingen ik en Justin terug naar onze kamer. "ik zal je zo missen" zei Justin toen we de kamer binnen kwamen. "ik jou ook" ik deed moeite om niet te huilen. Ik ging op zoek naar mijn spullen, daar was ik zo mee klaar want zoveel had ik niet. Ik ging naast Justin op de bank zitten. We zeiden niks we keken alleen naar het beeld van de tv die op stand-by stond. "Justin" begon ik. "we houden gewoon contact, desnoods vlieg ik ieder weekend naar je toe" vervolgde ik. "echt? Ik bedoel, en je school dan?" "nou, over twee weken heb ik examen dus ik kan volgend weekend komen alleen het weekend daarna niet maar het weekend daar weer na wel en dan kan ik misschien ook langer blijven dan een weekend" zei ik. "echt! Dan dat dat is geweldig!" Justin sprong omhoog. "kom we gaan no even een rondje lopen voordat we je naar huis brengen" zei hij vrolijk. Ik stond op en liep mee naar de lift. Toen de lift stopte zagen we Scooter staan. "wat gaan jullie doen?" vroeg hij toen hij ons zag. "een rondje lopen" zei Justin en hij liep verder. "oke wel op tijd terug zijn" riep hij ons nog na. We liepen richting de stad. We liepen langs verschillende winkeltjes. Opeens kwam er een meisje naar ons toe. "ben jij Justin Bieber?" vroeg ze aan Justin. "uhm nou-" "nee hij is Mark, hij lijkt op Justin Bieber, als hij Justin Bieber was dan zal ik hier aan het gillen zijn" zei ik lachend. Het meisje lachtte mee en liep weer weg. "Mark?" vroeg Justin toen het meisje weg was. "ik wist geen andere naam okay?!" Justin begon te lachen. We liepen langs de mc donalds en Justin trekte me mee naar binnen. "wat wil jij? Ik neem een McFlurry magnum." zei hij half tegen mij half tegen de jongen achter de kassa. "uhm..McFlurry stroopwafel" antwoorde ik. De jongen gaf ons onze McFlurry's en ik wilde mijn portemonee pakken. "ik betaal" zei Justin. "nee ik bet-" "ik betaal of je het nu wilt of niet" zei hij en gaf de jongen geld. Hij pakte mijn arm en we gingen buiten op een bankje zitten.

Reageer (2)

  • JihaneBieber

    justin heeft geen hyves (A)
    dat is alleen voor nederland :P

    haha maar geweldig dat je zulke lange hoofdstukken schrijft
    kunnen andere wel van je leren (H)

    1 decennium geleden
  • Uch

    Ik hou van je lange story's xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen