Foto bij 48

'Wat als je fans erachter komen?' Vroeg ik aan Justin. Hij begreep meteen wat ik bedoelde. 'Shawty. Ik bescherm je. En alleen je naam zal dan bekend worden. Ze zullen niet eens weten hoe je eruit ziet.' Zei hij en trok me op zijn schoot. 'Jawel. Foto's.' 'So what? Dan zien ze je sexy uiterlijk. Ze komen ook niet aan je twitter.' Ik zuchtte. 'Met jou daten is best lastig.' Mompelde ik. Hij grinnikte. 'Ja, I know. Maar ik hou van jou en jij houdt van mij. Dat is het belangrijkst.' Hij gaf me een kusje op mijn mond. Het gevoel dat ik altijd bij Justin kreeg, kreeg ik dit keer weer. Ik hield van het gevoel. 'Ga je het bekendmaken?' Vroeg ik en hij schudde zijn hoofd. 'Alleen als ze erachter komen. Ik ga niet liegen tegen mijn fans. Ik wil niet dat er een drama komt op twitter.' Hij trok me verder naar hem toe. 'Ik zal je altijd maar dan ook altijd beschermen. Ookal is het over tussen ons.' Ik legde mijn hoofd neer op zijn schouder. 'Je bent geweldig.' Fluisterde ik tegen zijn nek. 'Jij bent geweldiger.' Fluisterde hij terug. Ik drukte zachtjes mijn lippen in zijn nek. Zijn lichaam verstijfde eventjes, maar daarna zag ik aan zijn gezicht dat hij genoot, dus ging ik verder. 'Okee! Genoeg, Jess. Dit kietelt.' Zei Justin lachend. Ik ging rechtop zitten en draaide een kwartslag om en sloeg mijn benen om zijn buik. 'Vanavond ga jij optreden.' Zei ik. 'I know. Ik ga je missen.' 'Ik sta backstage, aap!' 'Ja, I know. Dat is veels te ver. Je moet gewoon voor altijd in mij armen zijn, konijntje van me.' 'Konijntje?' Ik schoot in de lach en Justin lachtte mee. 'Justin!' Riep iemand die in de deuropening stond. We keken allebei geschrokken naar de man. Snel ging ik naast Justim zitten. 'U-uhm. Hay Scooter.' Mompelde Justin. Waarschijnlijk heeft zijn manager nu een verkeerde indruk van mij, of iets. Ik had hiervoor al ontmoet. Hij kwam binnengelopen met Pattie en ik en Justin waren aan het zoenen. 'Ja. Soundcheck.' Zei hij en liep weg. 'Awkwaaard.' Zei Justin en ik knikte. 'Ga nou maar.' Zei ik en duwde hem van de bank af. 'Kusje.' Ik rolde met mijn ogen en drukte snel een kusje op zijn lippen. Justin draaide zich om en liep de tourbus uit. Ik ging op de bank liggen. Zo lang het niet bekend is dat Justin en ik iets hebben, mag ik ook niet zo vaak bij hem in de buurt komen. Alleen in zijn kamer of in de tourbus. Het was vervelend, want het liefst was ik de hele dag bij hem. Maar het kon niet anders. Het was pas 1 uur en hij was alweer weg. Hij zou bijna de hele dag in de concertzaal zijn en ik mocht van Scooter eigenlijk niet eens komen. Ik zou hem afleiden. Maar Pattie was zo lief geweest om te kunnen regelen dat ik wel tijdens het concert mocht komen. Maar als Justin zich niet goed zou concentreren op zijn concert dan moest ik alleen in de tourbus gaan zitten. Ik vond dit eigenlijk erger dan gewoon thuis zitten en wachten tot hij langskwam of hij zich aanmeldde op iChat.

Reageer (8)

  • TMillion

    SNEL verderrrr.. <33(flower)

    1 decennium geleden
  • chadwick

    omg, ik hou er echt van als jij weer een nieuw hoofdstuk plaaaatst <3
    snel verder dus

    1 decennium geleden
  • DANCExQUEEN

    Amazing !
    Snel verder (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen