What if all you're dreams came true. *AchtEnTwintig
Number 28! Read it and leave a comment.
Deel 28!
Ik ging op mijn bed liggen en groef mijn gezicht in mijn kussen, er werd op de deur geklopt maar ik reageerde niet. “Toe zussie doe open” zei Mike aan de andere kant van de deur. Ik wist niet dat een jongen van 13 zo hard kon slaan en ook nog zo volwassen kon gedragen. Weer werd er op de deur geklopt. “Ga weg!” riep ik. “Toe nou het was niet mijn bedoeling” zei Mike en ik hoorde dat hij spijt had maar het was wel gebeurd. “Wat is er?” hoorde ik Jeffrey’s stem zeggen, o wat verlangde ik nu naar Jeffrey, hij is degene die me kan troosten hij is degene die ik kan vertouwen en hij is degene die me nog niet geslagen heeft. Ik hoorde dat Mike iets terug zei maar ik kon niet precies horen wat het was. Ik stond op en pakte de foto van mij en mn vader van het bureau af, ik liep naar het hoekje van mijn kamer en ging daar tegen de muur zitten, ik keek naar de foto, wat misde ik hem toch zo. “Naomi?” hoorde ik de stem van Jeffrey, maar ik besloot niet te reageren omdat ik wist dat Mike er ook bij stond. “Schatje wil je de deur even voor me open doen?” vroeg Jeffrey, ik stond op en legde de foto van mij en mn vader op mijn bureau en keek in de spiegel, ik veegde mijn tranen weg en haalde nog een zakdoekje over mijn gezicht. Dat ziet er al weer beter uit, dacht ik bij mezelf. “Schatje doe please de deur voor me open” hoorde ik Jeffrey smeken. Ik liep naar de deur en deed hem van het slot, ik zuchtte even en deed toen de deur open, Jeffrey liep naar binnen en ik zag dat Mike nonchalant tegen zijn deur aanleunde die tegenover die van mij is. Ik gaf hem een dodelijke blik en deed de deur weer dicht en deed hem op slot, Jeffrey is al op het bed komen zitten en ik ging naast hem zitten. Hij sloeg een arm om me heen en gaf me een kusje op mijn wang. “Gaat het een beetje?” vroeg Jeffrey. “Jawel” zei ik, maar ergens in mijn stem was te horen dat het niet zo was. “Waar ging die ruzie over?” vroeg Jeffrey. “Over een foto” zei ik. “Hoezo over een foto?” vroeg Jeffrey. “Nou ik moest het van mijn moeder geheim houden omdat Mike het anders niet zou verdragen en dat het hem pijn zou doen en ik wou het niet vertellen omdat ik het mijn moeder had beloofd en toen werd hij boos en sloeg me in mijn gezicht” zei ik zo nuchter mogenlijk.
Reageer (5)
nu wil ik wel weten wt die foto was.. was het de vader?
1 decennium geledensnel verder!
1 decennium geledenkusje,-
Jesse McCartney!! <33
1 decennium geledenZalig!!
verderverderverderverder:Y)
1 decennium geledenAhw,
1 decennium geledenSnél Verder héé x3