What if all you're dreams came true. *ZesEnTwintig
Numbe 26! Ik heb waarscheinlijk een zonnesteek:( Hebhet fking warm, heb hoofdpijn, duizelig en ben 37,5 graden warm.
Deel 26!
Hij legde me op het bed. “Wacht hier ik haal wat ijs” zei Jeffrey. Voor ik kon reageren was hij al weg. Ik sloot mijn ogen en nu pas merkte ik dat ik hartstikke moe was, dat krijg je van een jongen die je de hele tijd wilt zoenen, ik ging op mijn zij liggen en voor ik het wist was ik in slaap gevallen. “Schatje word is wakker” zei de stem van mijn moeder. Ik opende mijn ogen en voelde dat er iets op mijn hoofd zat, ik haalde het van mijn hoofd en zag dat het de ijszak was. “Ik ga naar mijn werk, Jeffrey zit beneden op de bank tv te kijken” zei mijn moeder. “Oke, mag hij hier logeren? Want we moeten op dezelfde tijd beginnen” zei ik. “Hoe laat moet je beginnen dan?” vroeg mijn moeder. “Om 11 uur” zei ik. “Oke dan is het goed” zei mijn moeder, ze gaf me een kus op mijn wang en stond op. “Doei schat” zei mijn moeder. “Doei mam” zei ik en ze liep mijn kamer weer uit, ik stond op en keek even in de spiegel die aan de andere kant van mijn kamer hangt. Ik hoorde dat ze nog iets tegen Jeffrey zei en dat ze toen de deur uitging. Ik keek terug in de spiegel en zag dat mijn haar niet zat, Nou en maakt niet uit, ik liep naar mijn deur en ging naar beneden daar zat Jeffrey op de bank nog steeds tv te kijken. Ik ging naast hem zitten en ging dicht tegen hem aan zitten, hij sloeg zijn arm om me heen en keek me aan. “En goed geslapen?” vroeg Jeffrey. “Jawel hoor” zei ik en glimlachte naar hem. Ik keek hem aan en hij gaf me een zoen op m’n lippen. “En hoe gaat het met je hoofd?” vroeg Jeffrey. “Goed hoor” zei ik. Ik legde mijn hand op zijn been en steelde zijn been en ging langzaam naar zijn bovenbeen. Ik keek hem even aan en ik zag dat hij een moeilijke hoofd terug, ik bleef door wrijfen en hij bleef strak naar de tv te kijken. Ik keek hem aan en kon mijn lach niet meer inhouden. “Ben je me nou aan het pesten?” vroeg Jeffrey en keek me aan. Ik ging een stukje opzij en voelde dat hij een stijve had, hij kon zich niet meer inhouden en duwde me naar achteren, ik kwam op mijn rug terecht op de bank en drukte mijn lippen op die ban hem, hij ging met zijn tong over mijn lippen en ik hield mijn lippen stijf op elkaar. “Toe nou je pest me gewoon” zei Jeffrey smekend. “Ja en het bevalt me wel” zei ik lachend. “Nou jou misschien wel maar mij niet” zei Jeffrey met een pruillip. “Nou dan werkt het” zei ik lachend. “Get a room” zei Mike die de kamer in kwam lopen. “Die hebben we al, de woonkamer” zei ik. “Eigenwijs” zei Mike en liep de keuken in.
Reageer (5)
jaja .. .seks hea
1 decennium geledenHaha, Goe gevondn x)
1 decennium geledenSnél Verder héé x3
super
1 decennium geledensnel verder
kusje,-
Verder!!
1 decennium geleden(H)verder en wel NU:Y)
1 decennium geleden