What if all you're dreams came true. *ÉénEnTwintig.
Numer 21! Make it, read it, comment it, love it!! Special for, Larissa, Sandra en Maria!! And ofcourse my special readers!
Deel 21!
We kwamen aan bij het huis van Jeffrey, we zetten de fietsen tegen de lantaarnpaal dat tegenover zijn huis stond en ik zette mijn fiets op slot, we liepen hand in hand het trappetje op en Jeffrey deed de voordeur van het slot en we liepen naar binnen. “Loop maar even mee naar boven” zei Jeffrey, we liepen naar boven en daar waren heel veel deuren. We liepen de hele tijd rechtdoor en de achterste deur links is van hem. We kwamen zijn kamer binnen en die was echt super mooi, het was romantisch, een king size bed met een mooie donkerrode dekbed overtrek. “Woow, wat mooi” zei ik. “Dankje” zei Jeffrey verlegen. “Heb je hem helemaal zelf ingericht?” vroeg ik terwijl ik nog steeds mijn ogen uitkeek. “Ja” zei Jeffrey, hij deed zijn inloopkast open en die hing vol met allemaal kleding, hij deed een lade open en daar zaten stuk of 10 zwembroeken in. Hij pakte een zwembroek dat er super sexy uitzag. “Ik ga me even omkleden in de douche ga maar op het bed zitten of liggen dan kom ik er zo weer aan” zei Jeffrey en hij liep naar de douche, ik liep naar zijn bed toe en ik moest toegeven hij ligt echt lekker. Ik sloot mijn ogen en viel bijna in slaap, toen voelde ik dat Jeffrey op me ging liggen en hij begon me in mijn nek te zoenen, hij ging over naar mijn mond en likte zachtjes over mijn lippen, ik opende mijn mond en liet zijn tong naar binnen, en onze tongen waren in een passionele tongzoen. Hij ging met zijn hand onder mijn T-shirt maar ik hield hem tegen. “Nee nu nog niet” zei ik. Ik snap het” zei Jeffrey. Hij gaf me nog een zoen en toen stond hij op, hij stond daar in zijn zwembroek en hij had geen shirt aan, het viel me nu pas op hoe sexy zijn buik is want hij heeft een six-pack. “Kom dan gaan we zwemmen” zei Jeffrey. We liepen naar beneden en gingen naar buiten, Jeffrey deed de deur op slot en we liepen naar de fietsen en fietsen naar mijn huis toe.
De verbinding van mn laptop begint uit te vallen! Kan zo zijn dat ik zo van quizlet af ben .., maar dan ga ik op word deeltjes typen van deze serie zodat ze er morgen gewoon op kunnen worden gezet DEAL!
Reageer (3)
hihi
1 decennium geledenSupe!r
1 decennium geledenSnél verer héé x3
verder en wel NU:Y)
1 decennium geledenwel irritant dat je verbinding uitvalt,anders had je verder kunnen gaan(A)