What if all youre dreams came true. *Achtien
Number 18! Send it, Read it, Comment it.
DRUK OP VERZENDEN!!
Deel 18!
“Was dat nou nodig?” vroeg ik toen ik boven water kwam. “Ja” zei Jeffrey lachend. “Weet je er zit zo’n meisje bij me in de klas en die vroeg toen ik bij de groep ging staan van: ‘wat moet je met Jeffrey?’ ik zei zo van: ‘we zijn gewoon vrienden’ en toen zei zij: ‘wie wil nou vrienden met jou zijn?’ en toen begon iedereen te lachen. “Wie is dat meisje dan?” vroeg Jeffrey. “Ze heet Christina en is de Bitch van de klas” zei ik. “Dat denk ik ook wel” zei Jeffrey. “Door haar is iedereen uit mijn klas tegen mij en wil niemand vrienden met me zijn, en daarom vroeg ze dat ook van wie wil nou vrienden met jou zijn?” zei ik. “Ik ken die Christina wel, ze is mijn ex en was alleen maar op geld uit, en nu is ze jalloers omdat je iemand hebt waar je mee op kunt schieten en ze is jaloers omdat ik jou mag en haar niet” zei Jeffrey. “Haat jij haar ook?” vroeg ik. “Het is veel meer dan haar” zei Jeffrey, en ik zag het in zijn ogen, Christina had Jeffrey verdriet gedaan en ik kan er echt niet tegen als iemand mijn Jeffrey verdriet doet. “Ik haat haar ook, we moeten iets doen tegen dat kreng, we moeten haar zo voor schut zetten dat ze ons nooit meer onder ogen durft te zien” zei ik. “Dat vind ik een goed idee, we beginnen vanmiddag met plannen” zei Jeffrey en ik zag wraak in zijn ogen. “Heeft ze je zo’n pijn gedaan?” vroeg ik. “Ik haat haar echt” zei Jeffrey en er ging een traan over zijn wang, ik knuffelde. “Ik vind het echt stoer van je om te uiten wat je voelt” zei ik. Ik hield Jeffrey weer los en keek hem aan, hij glimlachte naar me en ik glimlachte terug. “Laten we nu lol maken” zei ik. We zwommen verder en kwamen toen Christina tegen.
Reageer (4)
jem oet voor dr neus met hem gaan zoenen
1 decennium geledenVerder!!
1 decennium geledenEn snel een beetje!!
verderrr en wel NU:Y)
1 decennium geledenSpr!
1 decennium geledenSnél verder héé x3