Foto bij what did i do wrong to make you hate me so much. "tom.K"

danke voor jullie reacties =)

De volgende morgen word ik wakker. ik kijk op mn gsm en zie dat het 11 am is. ik besluit om te gaan douchen. na 30 min kom ik uit de douche en sla een handdoek rond me. ik loop zo naar mn kamer ik kijk even naar buiten om te zien welk weer het is. het ziet er redelijk warm buiten dus ik neem een jeans short en een donker blauwe topje. ik loop terug naar mn badkamer en doe mn kleren aan. ik ga terug naar mn kamer om mn make up aan te brengen. ineens hoor ik geluid van buiten. ik kijk door me raam en kijk recht in de tuin van de twins. ik zie dat ze niet alleen zijn. ik zie nog 2 andere jongens daar bij zitten. ik ga weer naar mn spiegel en doe mn make up. waneer ik gedaan heb met mn make up ga ik naar de keuken om iets klaar te maken. terwijl ik eet denk ik dan om eens bij de twins te gaan. het maakt niet uit wat tom gisteren zei. ik ga toch een keer langs. na 5 min sta ik aan de deur van de twins. ik bel dan aan. ineens ga de deur open en ik zie tom staan. 'wat moet je?' zei hij bot. 'tom alstublieft zeg, waarom doe je ineens zo tegen mij?' zonder antwoord te geven sluit hij de deur. 'amai beleeft is dat' zeg ik tegen me zelf. dan gaat de voor deur weer open. 'amy!!' riep bill. 'haay bill' zei ik. 'trek je er niets van tom aan. kom mee naar de tuin' zei hij. 'okay ik kom zo. ik moet nog mn bikini halen.' 'okay ik kom wel mee met je' zei bill weer. samen lopen we naar mn huis. ik trek vlug mn bikini aan en loop dan weer naar beneden. 'bill waarom doet tom zo?' 'ik weet het niet' zei bill schouder ophalend. 'okay. zijn we dan' vroeg ik. samen lopen we naar de tuin waar tom en 2 andere jongens zitten.
'georg en gustav, dit is amy' 'haay amy' zei de G's samen. 'hallo' zei ik weer. ik zie dat tom me aan kijkt. waneer ik naar hem kijk draait hij vlug zn hoofd. na een hele dag te zonnen, zwemmen en gepraat te hebben is het al rap avond. tom heeft de hele dag niets gezegt tegen mij. 'amy blijf je eten bij ons vanavond? hayley mag ook mee eten als ze terug is' ik kijk naar tom om zn reactie te zien. maar hij kijkt me niet aan. 'ja okay dat lijkt me leuk' zei ik dan weer.


Sorry als deze stukje saai is =/

Reageer (1)

  • IamCrazy

    Niets is saai aan deze story, dus ook dit hoofdstuk niet.
    Snel verder!
    <3.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen