Number 4. Read it and leave a comment.

Deel 4
We gingen achterlangs, ik deed de tuindeur open en liep met mijn fiets naar binnen. "Zet je fiets maar ergens neer" zei ik. We zetten beiden onze fiets tegen het schuurtje en liepen langs het zwembad naar de achterdeur. "Je hebt een groot huis en een grote zwembad" zei Jeffrey en keek ongelovig om zich heen. "Dat komt omdat mijn vader een filmster was maar hij is overleden, dus mijn broertje moeder en ik hebben alles geërfd van mijn vader" zei ik. "O sorry" zei Jeffrey. "Geeft niet je zou er ooit achterkomen dat mijn vader nooit thuis is" zei ik. "Ja dar wel" zei Jeffrey. "Maar zullen we gaan zwemmen in onze zwembad?" vroeg ik. "Ja leuk" zei Jeffrey. "Dan gaan we wel eerst jouwn zwembroek ophalen" zei ik. "Nee ik haal hem wel op doe jij maar vast je bikini aan dan ben ik over 10 minuten terug" zei Jeffrey. "Oke als je dat wilt" zei ik. Jeffrey pakte zijn giets en liep ermee naar de tuindeur daarna fietste hij weg.. Ik liep naar binnen en mijn moeder is er niet, die is vast op het werk. Ik liep naar boven en pakte een bikini uit mijn kast, ik deed mijn kleren uit en legde ze op het bed, daarna deed ik mijn bikini aan. Ik liep naar de douche en pakte daar 2 handdoeken weg voor het geval Jeffrey die van hem vergeet. Ik pakte ook nog een baby-olie uit het kastje en smeerde me in, ik zette de baby-olie terug en liep met de handdoeken naar beneden, ik liep de achtertuin in en legde een handddoek op een ligstoel en ging erop liggen, ik sloot mijn ogen en ging zonnebaden.

Reageer (4)

  • playITdirrty

    whaaaaaaaaaaaa dat is shane dawson whahah hij is zo coowl he!!!

    1 decennium geleden
  • SachaR1991

    ik zou gewon in ons ondergoed gaan zwemmen :P
    hehe
    hijs wel ugly trouwens :S..

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    super!

    snel verder

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    super!
    Snél verder hé

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen