Foto bij first shop, than date.

eerst shoppen met Spencer,hanna en emily.dan. date(zonoemthijhetniet)met Logan!

''moeten we hier in'' Hanna knikt en je draait de auto de straat in, daar staan emily en spencer. eerst gaan jullie wat drinken en dan beginnen jullie met shoppen. je koopt de perfecte outfit voor naar logan.
''neem deze!'' Hanna houd een rood veste voor. je tuut je lippen''hmm gaatwel'' Spencer komt aan met een lichblauwe spijker broek je je echt aan moét trekken..''hij is moooi!''roept emily terwijl ze haar pashokje uit komt en je aan kijkt.''de jouwne ook!'' ze lacht.''dit ga je aan doen naar logan zowiezo!'' je kijkt weg. ''vind je'' iedereen stemt in. ''uhm lievee sgat'' zegt hanna droog. ''ja?''vraag je. ''het is tien voor 3'' je gilt en de hele winkel kijkt je aan,. snel reken je af en trek je het aan. waarneer je kaartjes vrij bent ren je naar het restautrant waar jullie hadden afgesproken.''wow,,shiek''zegje tegen je zelf terwijl je naar binnen loopt.''kan ik wat voor u doen mevrouw?''en man in net pak kijkt me aan.'' uhm, ja.. ik zoek Logan Henderson'' de man knikt en kijkt in zijn boek.''tafel vier mevrouw, dat is hier om de hoek'' je bedankt de man en loop naar de tafel logan zit er al en kijkt verrast op.''ben ik laat?''vraag je terwijl je gaat zitten. logan schud ''nee,ik uhmm.. heb wat voor je'' hij pakt een roos en geeft het aan je'' je bloost. ''bed..ankt'' je besteld wat eten praat wat en dan vertekken jullie. ''ga je mee naar mijn huis" vraagt Logan terwijl hij je naar zijn auto lijd. je knikt ''ja'' hij start de auto en rijd richting zijn huis. hij stapt uit en houd de deur voor je open. hij knipt het licht aan en lijd je de kamer in. ''zijn je ouders er niet?'' vraag je terwijl je je jas over de bank heen hangt. ''nee die zijn naar mij tante voor een weekje'' je knikt en gaat zitten.
het word al laat en je begint een beetje duf te worden.
''wil je anders blijven slapen?''vraagt logan terwijl hij zijn arm om je heen lecht.



Nou?wil je blijven slapen?
Óf wil je naar huis??
tell me!
xoxo(typing)

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen