Foto bij 001 ~

Kyara pov.

Het liedje 'Love the way you lie' van Rihanna en Eminem glamt door de kleine oortjes van mijn Ipod.
Ik kijk door het kleine raampje van het vliegtuig naar buiten en fantaseer hoe mijn vakantie in LA zou verlopen. Ik heb er erg hard voor moeten werken, dus ik verdien een geweldige vakantie. Ik lach zachtjes. 'Hey pssst!' ik word langs achter op mijn schouder getikt. Ik draai me om en zie een mollig gezicht en een hoop kleine krulletjes. 'Ehm, wil je dit stukje chocola? Anders ga ik er weer veel van eten. Want nou ja..ik probeer op mijn..' de mollige jongen bekijkt zichzelf van kop tot teen en gaat dan verder '..lijn te letten.' Hij word zo rood als een kreeft. 'Neen, dank..' voordat ik nog verder kon uitleggen dat ik de reep niet wou, duwde hij de reep al in mijn handen. 'Alsjeblieft, neem aan. Je zou me er een groot plezier mee doen.' hij knipoogt naar me en draait zich om. Ik hef mijn schouders en neem een hap van mijn reep. 'Waar is mijn zonnebril?!' ik draai me om en zie een blond meisje haar hele tas leeghalen. 'Weet ik veel.' de jonge dat naast het blonde meisje zit kijkt verveeld voor zich uit. 'Och, Boone! Jij hebt hem er weer uitgehaald zeker?! Dat doe je altijd!' 'Wat?! En nu is het mijn schuld weer? Dit doe je dus altijd, Shannon! Mij de schuld geven!' 'Dit is ook jou schuld, Boone!' 'Och, hou op met aandacht te zoeken Shan, het hele vliegtuig heeft je al gehoord!' 'Hou je mond, Boone!' Ik schud lachend mijn hoofd. Wie maakt er nou ruzie voor een stomme zonnebril? Ik vestig mijn blik weer op de blauwe hemel en fantaseer mijn vakantie verder. Opeens voel ik het vliegtuig hevig heen en weer gaan. Vast de turbulentie van het vliegtuig. Maar het werd elke minuut maar erger en erger. Er vallen gele maskertjes naar beneden en ik doe er snel eentje op. Op een hoge snelheid valt het vliegtuig naar beneden. Kriebels komen op in mijn buik. Ik had bang. Ik sluit mijn ogen. Te bang om te kijken. Ineens word alles zwart...

Reageer (1)

  • Avengers

    Vedaaa Vedaaa vedaaa

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen