Foto bij Chapter 8

Ginny, Hermelien, Harry en Ron en ik zaten nog wat te praten, maar na een tijdje zei Ginny ook dat ze ging slapen en ging ze weg nu zaten we nog met z’n 3’en. Hermelien leerde me toen een spreuk dat je dingen er mee kon optillen -Wingardium Leviosa- en ik had hem nu wel onder de knie. Hermelien zei dat ze ging slapen, want ze was moe geworden. Ron ging ook slapen en ze gingen samen weg. “En bevalt het je hier in de tovenaars wereld?” vroeg Harry. “Weetje ik had het niet zo verwacht, maar ik vind het echt heel erg leuk” zei ik met een glimlach en hij glimlachte terug. Hij had de mooiste groene ogen die ik ooit had gezien.

Gister avond zaten Harry en ik nog een beetje te praten en gingen toen slapen. Nu was ik me aan het voor berijden, want vandaag zou ik naar Zweinstein vertrekken. Ik was echt zo nerveus. “Kom je?” vroeg Hermelien. “Ja ik kom al” zei ik nadat ik de auto uitstapte. We waren opzoek naar perron 9 ¾ . “Eh waar moeten we heen” vroeg ik toen we al bij perron 9 waren. “Hierheen” riep mevrouw Wemel. Ik volgde haar met de rest en ik zag dat ze door een muur stapte. “Oke hoe moet ik hier doorheen” zei ik een beetje verbaasd. “Je moet gewoon door de muur heen lopen” zei Ginny. En liep alsof het niets was door de muur. “Straks bots ik er nog tegen” zei ik een beetje paniekerig. “Er gebeurt niks gewoon door lopen” zei Hermelien. En liep door de muur. Ik volgde haar voorbeeld en deed het ook.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen