DE LEEUW
Bill:
Ik kijk in de spiegel.Ik was net op tijd met dat zalfje,het is enkel een bultje,niet ontstoken ofzo.Gelukkig. Wat zag Sharon eigenlijk in iemand als ik? Ze is zo mooi,zo perfect en ik..Nuja ik ben niet echt lelijk,maar toch. Ik bekijk me zelf even beter.
M'n haar,vind ik eigenlijk wel leuk,lang,zwart en ik kan er mee doen wat ik wil.M'n ogen vind ik ook wel leuk.M'n neus,nja daar kan ik mee leven.M'n mond ook,m'n tanden minder maarja..
M'n benen zijn lang,da's ook leuk.Maar ik wou dat ik iets breder was..Maar dat kan niet,want ik haat sport,dus daar leren we ook mee leven.
Maar toch ontbreekt er iets.Ik kijk rond in de badkamer naar iets dat me zou kunnen helpen.
Gel?Nee dat niet.Lak,wat staat er nu op? -geeft je haar de kracht van een leeuw- Een leeuw!Dat is het!Ik neem de haarlak,kam er een deel van m'n haar,houd het recht en spuit er veel lak op,het blijft staan.Yes!Nu de rest van m'n haar.Na een lange tijd ben ik klaar.De badkamer stinkt naar haarlak,ik zet de raam open."TOOOOM!!"roep ik."Wat is er?!" roept hij in paniek."Kom is!!" roep ik.Ik hoor hem z'n boxer aandoen en de trap oprennen.Plots ziet hij me."Bill je haar is ontploft!" zegt hij verbaasd "nee dat ik lak,leuk hé?" zeg ik trots. Hij bekijkt het even."Eigenlijk wel" geeft hij toe.Aha hij vindt het al leuk,nu Sharon nog.Ik doe snel m'n schoenen aan. Ik kijk nog eens in de spiegel.Ik ben net een rockster zo.Dan ren ik naar Sharon's tent. "Sharon??" zeg ik zacht.De tent gaat open.Haar zus?? "Wie ben je?Vanwaar ken je mijn zus?Wat wil je van haar en wow je hebt leuk haar!"ratelt ze. "Bill,aan het zwembad,haar mening,dankje" antwoord ik alles in één keer."oo ok,ze is er niet" zegt haar zus."Waar is ze dan?" vraag ik. "Als ik het zeg wil je dan verkering?" vraagt ze. "Eeh well eeh..Goth..eeeh" mompel ik "Ok liefje,ze is zich gaan douchen,ze zal zo wel terug zijn" zegt ze.Ik laat me in het gras naast de tent zakken.Haar zus ratelt maar door. "Oo ik ben Josie trouwens,blablablablablablabla"Ik luister niet eens.Dan zie ik Sharon komen,alsof een licht aangaat,zo stralend..
Ik ren naar haar toe. "Bill je haar!"zegt ze verrast "moi?" vraag ik "Ja!Ja echt heel mooi!Heb je dat zerf bedacht?" vraagt ze "Jep en uitgevoerd" zeg ik.Ze geeft me een kus "Ik ben trots op je" zegt ze."Ga je even mee naar het speelpleintje?"vraag ik.Ze knikt,ze zet haar spullen weg,neemt m'n hand en we gaan naar het speelpleintje.Daar hangt een hangmat.Ik ga er al inzitten en zij komt bij me zitten.Ik sla m'n arm om haar heen.
Tom:
Wat hebben Andi en ik weer zin om Billie te pesten plagen.We sluipen naar het pleintje..
Reageer (2)
Verder x
1 decennium geledenniCeee ^^
1 decennium geledensnel verderr(A)
xxx