Charel
Charel Robin Clarice Biden
dochter vice president van amerika.
zwart/bruin haar
groen/grijze ogen
oude vriendin van the boys
ex ryan
hope u like it(flower)
dochter vice president van amerika.
zwart/bruin haar
groen/grijze ogen
oude vriendin van the boys
ex ryan
hope u like it(flower)
artikel Vanity Fair ~1 February 2011~
Justin bieber en Ryan butler zijn geen vrienden meerons interview heeft uitgewezen dat de justin bieber en ryan butler geen vrienden meer zijn de 2 hebben elkaar de strijd verklaard na een ruzie. het zit justin niet mee eerst gaat Selena al weg bij hem en nu dit. Er wordt ook gesproken over dat hun ruzie daar over ging. nadere informatie volgd.
wouw dat dat nog zou gebeuren. ik mag ryan dan wel niet meer maar hun waren al vanaf de kleuter school vrienden. justin's leven moet nu wel slecht gaan als dat gebeurd. wij waren vrienden maar hun hebben nooit geweten dat ik nu de dochter van Joe Biden ben. maar toen ik het ryan vertelde geloofde hij me niet. en dat was niet de enige reden. ik was zijn eerste en speeltje om uit te proberen en ik liet dat niet meer toe en we broke up na een jaar.
ik zuchtte als ik er aan terug dacht.
flashback Charel 14 jaar oud
~ik stond om de hoek van de school ik wilde weten waarom het uit was toen ik ze hoorde praten'waarom julie leken het zo leuk te hebben met elkaar''ach ik zie d'r niet meer staan ik kan knappere en betere meiden krijgen' ik sloeg mijn hand voor mijn mond als hij zo over me dacht dan was ik er ook klaar mee en haaste me weg naar mijn vriendinnen om hun dit te zeggen.~
er was een knallende ruzie ontstaan tussen de meiden en de jongens. ik zuchte nog maals en legde het blad weg. lipe naar de tv en zette hem aan. ik keek er levenloos naar zapte wat tot ik langs een showbizz zender kwam war de het ook over Justin en Ryan hadden. en dat Ryan met Selena was gezien. een plan om hem te pakken ontstond in mijn hoofd misschien is het tijd voor en bezoekje aan meneer Bieber.
Er zijn nog geen reacties.