Foto bij [52] Tiny... no wait, HUGE tomb

'Dus we gaan naar Egypte?'
'Jup.'
'Let's go dan.'

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • xIlanaDMeij

    Onopvallend glip ik het wchokje uit en trek ik mijn jurkje weer over mijn heupen.
    Nathan zipt zijn broek dicht en samen lopen we doodgewoon terug naar onze 1e klas plaatsen.
    'Dat duurde wel lang zeg.' mompelt Annabeth straffend.
    Ik haal mijn schouders op. 'Beetje vliegtuigziek denk ik.'
    'Ze hadden geen bloed meer.' moppert Nathan semi-chagrijnig.
    Na een paar minuten geeft Nathan me een briefje.
    Waar hebben we het nu al gedaan dan? schrijft hij.
    Ik pak een pen en schrijf een antwoord.
    In mijn bed, in een vies hotel, in een vliegtuig, vergeet die kast niet, en natuurlijk ook nog in mijn badkuip.
    Nathan grinnikt zacht en schrijft weer iets.
    En mijn bed dan?
    Jouw bed is te ver weg, maar help me herinneren als we er een keer zijn.
    Hij knikt duister en vervrommmelt het papiertje, waarna hij het in een kotszakje wilt gooien, maar hij komt terecht op de schoot van een vrouw.
    Nathan en ik doen gauw alsof we druk aan het praten zijn terwijl ze het leest.
    Ze fronst verstoord en werpt ons een chagrijnige blik toe, waarna ik in lachen uitbarst.
    'Gênant.' mompelt Nathan terwijl hij zijn hand over mijn mond legt.
    Annabeth fronst verward, en begint maar te lezen in een tijdschrift.

    o.o

    1 decennium geleden
  • Aurum

    Omg, dit is zo spannend ^^. Snel verder.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen