Someone? help me!??
ze loopt naar je toe en kijkt je aan.
''sorry van vanmiddag dat ik zo deed''
''ik wist niet dat het zo lang zou duren'' ging ze verder.
'' het maakt niet uit, maar wat doe je hier, je ging toch naar huis'' ze knikt.''ik moest nog wat ophalen, alles goed?''je schud je hoofd.''mijn band is lek. ''o wacht maar loop maar mee naar het schuurtje daar licht wel een fiets, ze haalt een bos sleutels uit haar zak je kijkt haar aan.''mijn vader is de directeur'' zegt ze terwijl het schuurtje open doet. de schuur is in oude staat en de ramen zijn dichtgespijker er is een soort plastikken want die je afschijd van de fietsen en apparaten. ''zoek maar wat,doe wel de duur dicht zo.''zegt amanda terwijl ze naar de deur loopt.''dankje''zegt je terwijl je naar haar kijkt. misschien is ze toch niet zo erg.''geen dank'' ze loopt weg en je hoort de deur dichtvallen. ''AMANDA!''schreeuw je ''de deur is opslot gegaan!!''je rukt aan de deur. amanda schatert het uit, je hoort een auto starten en weg rijden. je pakt je mobiel en toetst het nummer van hanna in. geen berijk.''shit!'' je schopt tegen een doos aan. je duwt tegen het plastic aan. ''HELP!!!''
naar uren schreeuwen en gillen is er nog niets gebeurt, de klok van je mobiel geef aan dat het negen uur is. je gaat zitten en zoekt naar greedschap om de deur mee open tebreken. niet behalve spijkers. en oude schroeven. geen ene hamer of iets om mee te slopen.
je beukt tegen de deur aan maar geen beweging. je voelt aan de dichtgespijkerde raamjes,dan haal je je open aan een spijker.''auw'' je pakt je arm en voelt al snel bloed langs je arme stromen. ''VERDOMME!''schreeuw je aan. waarom had logan je alleen gelaten?? en waaorm vertrouwede je amanda?? tranen rollen over je wangen en je schreeuwt hopeloos de longen uit je lijf ''HEELP!!!help me!!!'' ''IEMANDDD HEEEELPP!" huilend zak je weer op de grond. het was koud , kwam je hier uit?? je stelde je zelf gerust met de gedachte dat ze je zo wel zouden komen zoeken rot amanda. als je haar de schuld zou geven zal het alleen nog maar erger worden. je houd je mobiel in de lucht en kijkt of er ergens berijk is. nee. je gaat in een hoek zitten en je ogen worden moe, niet in slaap vallen. ook de honger word steeds erger. je word er zelfs misselijk van. even slaap je een beetje dan word je wakker met een verschrikkelijk gevoel. een klein lichstraaltje komt door een spleetje naa rbinnen. een kolkend gevoel komt naar boven en je begint te kokhalzen.''fijn zit ik ook nog in die stank'' dan hoor je stemmen buiten.''haar fiets is er nog wel'' james en carlos. ''JAMES!! CARLOS HELP HELP"'roep je schoor.''hoorde je dat/?'' zegt carlos zijn stem word harder en hij komt dichterbij.''IK BEN HIe''voordat je het afkonmaken kwam een nieuwe golf omhoog. ''NADIA??''ben je hier/ je gilt uit allemacht. ''hoe kom je hier in verzijlt. je hoort dat carlos tegen de schuur aan klopt.''amanda,heeft me opgesloten ''zeg je. ''amanda??''zegt james.''niet express zeg je snel''je weet dat het wel zo was, maar wat als ze je niet geloofden.''ik heb hier geen berijk dus kon ik neit om hulp bellen , haal me hier alsjeblieft uit'' de lucht in het schuurtje was niet veel, plus dat er heel veel stof was. ''doen we'' je hoorde carlos bellen en 20 minuten laten kwam er een auto aan. ''hier krijg je het wel meeopen'' het was de stem van beth . je hoorde klikkende hak geluiden sneller dichterbij komen,'' NADIA ALLES OKE'' het was hanna.''het gaat wel ik ben blij dat jullie er zijn.''ikprobeer het wel '' hoor je logan zeggen. wat moest hij hier, hij had je zo laten staan . de duur vliegt op en hanna en logan komen naar binnen gerent. hanna pakt je vast .''ow het komt goed'' van opluchting rollen de tranen over je wangen. logan tilt je op neemt je mee. je zit samen met logan en james in de auto . de rest in de andere auto.je licht tegen logan aan achterin en james rijd. ''ik ben blij dat het weer goed gaat'' zegt james terwijl hij begint te rijden. ''ik ook''zegt je nog schor.tot je verbazing zegt logan niets. hij aait over je hoofd. je voelt je dubbel aan de ene kant vind je logan stom omdat hij je heeft late staan aan de andere kant hij had je wel gered. james was aan het mee zingen met de muziek en je ging wat terchter opzitten. slaperig keek je uit het raam. logan pakte je benen en legde die over de jouwne heen . je keek hem aan,. ''sorry''begon hij. ''ik had je niet alleen moeten laten''je durft hem niet aan tekijken'''het is niet erg''zeg je alleen maar. je valt in slaap en je voelt dat je in je bed word gelecht een kus op je voor hoofd volgt.
de volgende ochtend sta je op met hoofd pijn, je gaat douchen , als je aan gekleed en opgemaakt bent stap je de keuken binnen waar beth hanna en james zitten. ''wat doe jij nou uit bed'' zegt hanna met een geschokt gezicht.''ik ga gewoon naar school''zeg je terwijl je een broodje smeert en hem in je mond propt.''ik breng jullie zo weg, ga je mee nadia?''beth kijkt jullie aan. je shud je hooft''ik heb eerste uur vrij'' ze vertrekken en jij besluit de auto tenemen en naar de stad te gaan. je haalt een nieuw vestje en dan ga je even langs de starbuxs en haalt wat koffie. je laat je niet kennen die amanda moest eens weten! je parkeerd je auto en loopt school binnen daar treg je amanda die je verbaast aan kijkt, je zwaait vrolijk nar haar en loopt door/
de dag verloopt snel voor je het weet ben je weet thuis.
je maakt huiswerk en gaat dan op het dak zitten.
je krijgt een sms.
[=hee, hoegaatie ik zach je vandaag niet opschool, zin om morgen te shoppen met mij spencer >? neem hanna mee?we hebben namelijk morgen een studie dag, vrij! xx emily
je stuur meteen terug:
[hee em!, tuurlijk hanna slaat shoppen nooit af!ja super fijn, uhm 1uur bij de pub/b](café)?xxNadia
snel kreeg je een sms terug dat het goed was, even later trilde je mobiel weer.
hee,uhm je hebt mijn nummer niet maar ik de jouwne,van james.
dusu hoi:P
xxLogan je liet je mobiel bijna vallen.
omg! hanna kwam bij je zitten. ''logan smsde me''ze lachte.''echt stuur hem wat terug nU!!!'' je stuurde wat terug:
hee, okee.ik wil je nog bedanken voor gister xxNadia
hanna keek je doordringent aan .''wat iser??'' ze krabbelde achter haar oor.''dat van gister heah> dat deed amanda express toch?'' je knikte.''tegen niemand zeggen, ik wil geen hell van mijn school maken'' hanna knikte begrijpelijk. je kreeg een sms terug.
heb je miss zin om morgen rond 4 uur wat te gaan drinken?xxlogan btw:gewoonwij 2,gewoon vrienden xx hanna en jij begonnen te gillen, beth die buiten bij de kippen was keek op.''Wat is dat daar??''riep ze.''ZE kreeg een sms van LOGAN HIJW IL MORGEN AFSPREKEN!" gilde hanna.je gebaarde dat ze haar kop moest houden. James zijn raam ging open'' ECHT!>!> VET! HIJ VIND JE LEUUK!!"' schreeuwde hij zwaaide naa rjullie je zwaaide terug en beth onder brak jullie.'' ik bedoelde waarom jullie nog niet slapen damesn EN HEER!'
snel gingen jullie naar binnen
en deden de oogjes dicht en de snaveltjes toe.
reacteiees???
Er zijn nog geen reacties.