Foto bij Nu niet, noch altijd niet


Depressies en gehuil, na bijna een jaar nog vast in die kuil.
Geen licht dat me bereikt, die het me duidelijk maakt. Noch het duister dat me omringt. Steeds dat gehuil.

Na bijna een jaar, nog vast in die kuil.
Maar ik weet dat je elke avond bij me bent, over me waakt.
Mijn wangen zijn 's nachts nat, tranen en gehuil.

Na bijna een jaar, nog vast in die kuil. Kwaad, pijn, gemis en gehuil. Wanneer ik over je droom ben ik blij. Dan is het weer even ik, jij en wij. Dan ben ik je weer dankbaar voor alles, de tijd, herinneringen, het mogen hebben van jou en de liefde voor jou, dankbaar dat je weer mijn slaap binnendringt.

Na bijna een jaar, nog vast in die kuil. Maar langzaam weet ik eruit te komen, ook weer dankzij jou. Wel of niet, meer of minder, er ontstaat bij ons weer zien met een glimlach, gehuil. Alle herinneringen die je me hebt gegeven houd ik, nooit stop ik ze weg, noch weggeven of vergeten..

en dat is omdat ik voor altijd van je hou




To: Max 12-7-2004 12-3-2010
Note: Max was my-the- best cat ever. I loved him for everything he did. He knew how to make me happy again and he still. Max used to be still with me, but suddenly someone made the decision to hit him with the car. I never found my baby, I only came to know it, three lady's told me. They saw him laying aside the road. Ofcourse I jumped on my bike to see if him might be still there. But those lady's were right, he was gone, while he had been there that morning. He might stood up and walked further. Maybe someone took my baby en burried him in their garden. I hate it if I have to think of it..After a year, I still hope he will come home, I still do. And, while I am typing, am I crying again. Like a little child, only I do not care, because I have lost the best and most important part of my heart and life; Max, my baby, my best friend, the little kitten who was born here en grew up in this house, the best cat ever.
And you know what? I really do loved him and I still do. I do not care about what others think or what my boyfriend says of thinks about it. Max was my true love.


http://razorcandy.hyves.nl/album/49665307/Maxje_mijn_liefste_schatje_L/7u3CG26b/fotos/1221243061/0/ThyD/

Reageer (2)

  • Hopefulness

    Aww sweety<3
    Ik weet hoe het is om een geliefde huisdier te verliezen,
    ik ben een aantal jaar mijn hondje verloren, omdat hij ziek was en stierf, en dat brak mijn hart en nu als ik eraan terug denk, krijg ik ook weer tranen<3
    Heel veel sterkte schatje,
    als je iets nodig hebt,
    ben ik er voor je
    (K)

    1 decennium geleden
  • goshoKuzame

    de kleuren geven aan dat de woorden rijmen, lol :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen