het was tijd,
nablijf tijd...

''mijn eerste dag en gelijk nablijven'' zeg je glimlachend.
jullie moesten alles schoonmaken in dat lokaal..
''sorry''zegt logan. je gaat voor hem staan.'''hoeft niet''
hij komt wat dichterbij. je krijgt het warm.''er zit wat op je neus''
''wat?''zeg je dan. hij gooit schuim inje gezicht. je gilt. ''gek!'' '''kom hier!!''je rent door het lokaal achter logan aan. met een hand vol schuim strijk je over zijn haar. hij draait zich om en drijft je in een hoek'' het spijt mee neeee doe me nietsss'' zegt je terwijl je je handen voor je gezicht slaat. logan lacht.''ik doe je niets kom'' je haalt je handen voor je gezicht weg. jullie zijn helemaal nat, voor dat jullie uberhaud begonnen met schoonmaken. logan trekt zo zijn shirt aan. je kijkt met open mond.''mooie sixpack''zeg je droog.''lang voor getraint' zegt hij terwijl hij zijn spieren showt,ze zijn echt voel maar'' lachend kom je naar hem toe en voelt aan zijn arm.''harstikke nep joh, mijn oma is nog sterker.'' zeg je spottend.'' ow wat zei je daar'' hij tilt je op en je slaat je benen om hem heen om niet te vallen.''kan je oma dit!?'' zegt die terwijl hij je met een hand vast houd.''was het maar zoown feest''zeg je lachend. logan lacht.''zal il je weer terug zetten?'' je knikt. ''zegt alstjeblieft. je schud nee. ''nooit'' zeg je lachend. hij houd je boven de smerige tafel.''ow ik kan jou ooka ls poets doet gebruiken'' je klemt je aan hem vast en je voelt je lippen of zijn schouder strijken waarneer je zegt.''alsjeblieft.''.''alsjeblieft lieve logan'' je herhaalt het. ''jammer ik vind het wel fijn zo''zegt hij lachend. toch zet hij je neer. je ziet dat je lipgloss op zijn schouder zit. je veegt het er af. dan komt logan dichterbij en pakt je heupen vast. hij huivert en komt dichter bij.
omg omg omg hij wil me zoenen. je komt dichterbij dan komt er iemand binnen snel laat logan je los aan pakt een doek en doet of hij schoon maakt. het is Amanda.''hee logaan!, ga je om met de schoonmaaksters.'' ze kijkt je afkeurend aan.''nee ze zit bij je in de klas,,//'' zegt logan droog.''ow, maar oke. heb je een lift nodig, ik zach je op de fiets'' logan kijkt je aan.''ikr ed me wel'' zeg je. ''oke dan.'' zegt hij. ''komt we gaan'' zegt ze en trekt logan aan zijn arm'' '' maar ik moet dit schoonmaken'' zegt hij protesterent/ ''dat doet zei wel even toch '' ze kijkt je aan met een gemene blik. logan kijkt je vragend aan.''ja het is niets ik doe het wel ff'' zeg je met een brok in je keel. ''wow bednakt! ik sta bij je int krijt!'' zegt hij en loopt weg.
hoe kon hij je net bijna zoenen en nu je achterlaten als een stuk vuil. je wist niet eens hoe je moest fietsen.
na 2 uur schoonmaken ben je eindelijk klaar en verlaat de school en is ondertussen al donker/ als je je fiets wil pakken zie je dat de band lek gestoken is. dat ook nog. je hoort gelach. geschrokken kijk je achterom
daar staat...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen