Klein hoofdstuk, volgende word langer

"Justiiiiinnn, doe uit!" gilde ik terwijl ik me hoofd nog verder tegen Justin aan duwde. "hoezo, vind je het eng?" ik keek hem aan. "ziet dit eruit of ik hem niet eng vind?!" Justin pakte de afstandsbediening bediening en klikte op stop. "dank je wel." "nu wil ik er wél iets voor terug" zei Justin. "whaattt? Ligt eraan was je wilt" "een kusje" ik keek hem aan en hij keek gewoon sirieus terug. "ja of nee, ik kan hem altijd nog terug aan zetten" zei hij lachend. Dat wilde ik ook niet, dan maar een kusJE" ik boog naar hem toen en gaf hem een kusje op zijn wang. "ja, hea.." "haha jij wilde een kusje, je zei niet waar" antwoorde ik nu lachend. "wat ben je gemeen!" hij trok een pruillipje waar ik om moest lachen. Opeens kwam zijn hoofd dichterbij en opeens voelde ik zijn lippen op de mijne. Ik voelde hoe hij met zijn tong tegen mijn lip streek en opende ze. We zaten zo een paar minuten, maar voor mijn gevoel maar een paar seconde. "zal ik dan toch maar de film afzetten" zei Justin toen hij zijn lippen van de mijne afhaalde. "haha dat lijkt me een goed plan!" ik geeuwde. "zullen we maar gaan slapen?" vroeg Justin toen hij zag dat ik aan het gapen was. Ik knikte. We liepen naar de slaapkamer. "Justin, mag ik misschien een shirt van je om in te slapen, ik heb geen spullen bij" ik keek hem lief aan en hij gaf me een shirt. Ik liep naar de badkamer en kleedde me om. Het shirt was veel te groot. Ik liep de slaapkamer in en zag dat Justin al in bed lag, ik ging naast hem liggen. "lekker slapen" fluisterde Justin in mijn oor. "jij ook" fluisterde ik terug. Ik voelde Justin's arm rond me middel en zo viel ik in slaap.

Reageer (1)

  • celinexJB

    Aaaahhw snel verder!!(typing)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen