One
in een dorpje genaamd grinderwald woont de familie vilijn.het was 's avonslaad en Lily zat op haar bed, met haar huisdier nardiese (een slang)te spelen toen de Lisa haar tweelingzus hoorde roepen: lily naar benede komen nu!!!! lily zuchte ik kom al antwoorde ze terug en stond op, net toen ze haar kamer uit wilde gaan stond haar vader in eens voor haar deur. hier lees voor zij hij kil.
beste lily alsmodor vilijn.
hier bij bent u uitgenodicht om op zweinstijn hoge school voor hekserij en hocus spocus te komen, er zal binnen kort iemand naar u toekomen om met u, u school spullen te kopen.
met vriendelijke groet:
merva andeling
tijdelijk schoolhoofd.
lily keek op en zach haar vader blij, omdat ze hem nog nooit zo gezien had vroeg ze voor zichtig: wat betekent dit? dit betekend dat jij en je zuster naar zweinstijn gaan net als je broer, je moeder en je opa vroeger zij hij blij en toen draaide hij om en zij kom we gaan. lily begreep niet waarom haar zo blij was degen haar, normaal gaf hij helemaal niets om haar. toen lily in de keuken aan kwam zaten haar moeder, broer martijn en liza al aan tafel. liza, lily luister ik ben blij dat julie naar zweinstijn kunnen, dat was zeker voor mij bedoeld dacht lily. maar luister goed we oeten de indruk geven dat wij goede mensen zijn ondanks onze famielie dus moetten julie heel aardig doen e... martijn schaterde het uit van het lachen, wij goede mensen?? de enige die aardig en beleeft kan doen is lily. dat weet ik ook wel zij hun vader kil en martijn stopte met lagen toen hij zijn vaders gezicht zag. en gingen hij door of hij niet onderbroken was, jullie magen geen huiselven mee nemen en ook geen slangen is dat duidelijk? ja vader zijden liza en lily in koor. goed ga dan nu maar naar bed morgen word het een lange dag, liza en lily stonde op en gingen naar boven.
een reactie plz :p
Reageer (1)
leuk
1 decennium geledenxoxo
mii