Foto bij 46

Ik voelde twee sterke armen onder mijn lichaam. Ik hoorde een deur dichtgaan en mensen fluisteren. Ik was te moe om te luisteren waar het gesprek over ging. 'Slaap maar, schatje. Slaap maar.' Fluisterde Justin. Ik voelde zijn lichaam bewegen en toen weer stoppen. Een paar sleutels rinkelden en de deur ging open. Weer voelde ik Justins lichaam bewegen en ik hoorde hem de trap op lopen. Er ging weer een deur open en niet veel later voelde ik mijn overheerlijke bed onder mij.

'Jessica? Jess? Word je wakker?' Fluisterde een prachtige stem in mijn oor. 'Ja, ja.' Mompelde ik zachtjes. Ik had mijn ogen gesloten en was niet van plan om ze open te doen. 'Jess, kom nou.' 'Waarom?' Vroeg ik met een schorre stem. Ik voelde zijn buik tegen mijn rug aankomen en zijn arm lag om mijn buik heen. 'Lieverd. Het is al twee uur.' Ik voelde zijn adem in mijn nek. 'Ja, het is middernacht. I know. Slaaplekker.' Zei ik en probeerde verder te slapen. Ik was nog steeds moe en ik wist dat het twee uur 's middags was. 'Jess. Kom gewoon. We gaan je koffers inpakken en dan gaan we samen iets gezelligs doen.' Zei hij. Kreunend draaide ik me om en opende mijn ogen. Hij keek me met een glimlach aan. 'Ik wil verder slapen.' Zei ik. 'Dat doe je maar in de auto, als we naar Atlanta gaan.' Zei hij. Ik sloot langzaam weer mijn ogen. 'Jessica!' 'Ja, ja. Prachtige naam hè?' Mompelde ik. 'Ja inderdaad.' Het werd stil en ik dacht eventjes dat Justin weg was gegaan, maar ik voelde zijn hand op mijn heup. Ik viel bijna weer in slaap, maar Justin hield me wakker door me te gaan kietelen. 'Oh nee! Justin! Justin! Sto-hop!' Riep ik lachend. Ik lag op een gegeven moment op mijn rug en hij zat op mij. Met een grote glimlach keek ik hem aan. 'Je bent wakker. Mooi zo! Ga maar douchen en dan gaan we je koffers inpakken.' Zei Justin met een grijns. Ik duwde Justin van mij af en liep naar de deur. 'Krijg ik geen kusje?' Vroeg Justin met een zielig stemmetje. 'Mensen die mij wakker maken als ik slaap niet.' Mompelde ik. 'Ik haat zulke mensen serieus.' Mompelde ik hardop toen ik de deur open deed. 'Ik hou ook vak jou, schatje!' Riep Justin me achterna.

Reageer (9)

  • Dunzak

    HIHI,vERDER!

    1 decennium geleden
  • JasonMcCan

    haha
    snel verder <33333'

    1 decennium geleden
  • nienkeworld

    AHHAAHHA lmao, keigrappig.<3

    1 decennium geleden
  • Elysian

    haha amezing ;)
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Goodtimes

    Aaaah, cutee<33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen