Foto bij what did i do wrong to make you hate me so much "tom.K"

amy

om 5.00 am ging mn wekker af. 'uuhh weer zo vroeg opstaan'. ik ga langzaam recht zitten op bed. ik blijf 5 min zitten en dan loop ik naar de badkamer. na zo'n 30min ben ik klaar en ga naar beneden. 'goeijemorgen amytje' lacht hayley. 'shut it! en het is amy'.'oh langs de verkeerde kant uit bed gekomen?. en ja hoor tom mag je wel amytje noemen'.'en dan' zeg ik dan ruw terug. 'pff tis al goe ik zeg nix meer tegen je'. ik heb zwaar last van ochtend humeur. ja hoe zou dat komen iedere dag om 5.00 opstaan. 'kom we gaan' zei hayley. ik volg hayley naar haar auto. 'amytje!' hoor ik iemand roepen. ik draai me om en zie tom en bill ook naar hun auto gaan. ik toon tom mooi mijn middel vinger en dan stap ik in.'waar heeft zij last van' vraagt tom aan hayley. 'ze heeft altijd last van ochtend humeur.' hoor ik haar terug zeggen. 'ik zal haar moeten straffen' zei tom lachend naar hayley. 'ja doe maar, ik denk niet dat ze het erg zal vinden' lacht ze terug. ik draai een keer met mn ogen. na 5 min staan ze nog altijd te praten. ik zucht een keer en dan toeter ik een keer. tom en hayley schrikken zich kapot. ik doe mn raam naar beneden en roep. 'zeg! gaan we ofwa? kben voor nix zo vroeg opgestaan eh!'. geiriteerd doe ik mn raam weer toe. 'zeg vriendelijker kan ook' zei hayley wanneer ze in stapt. 'ja ja' zei ik.


na een lange dag zijn we eidelijk thuis. ik heb nog altijd de zelfde humeur als vanmorgen
ik plof me neer in de zetel en kijk tv. 'ik ga de twins halen' zei hayley. ik reageer niet en blijf kijken naar een dom programa. 'hello amy' hoor ik bill zeggen. 'hoi' antwoorde ik kort terug. 'is ons amytje nog altijd slecht gezind?'hoor ik tom nu zeggen. ik kijk hem boos aan. 'ja dus' zei hayley. tom komt naast me zitten. 'waarom ben je zo hemeurig vandaag? lief amytje van mij'. ik krijg een klein lachje op mn gezicht. 'kijk ze lacht' zei tom. ik geef tom een klein duwtje. 'wat doen jullie morgen?' vraagt tom. 'ik moet maar een halve dag werken. en hayley een hele dag'. 'oh okay, wil je dan gaan zwemmen bij ons thuis dan?' vroeg hij weer. 'ja! ik ga mee. dan kan ik jou gespierde buikje zien' zei ik lachend. tom begon ook te lachen. 'ik heb honger'. riept hayley. 'dan halen we pizza' zei ik. ' okay jij gaat ze halen' zei hayley. 'whaat? waarom ik?' 'omdat wij drie beroemd zijn en niet lastig gevallen willen worden' zei hayley. 'ik ga wel met je mee amytje'zei tom. 'okay'. tom vermomt zich zodat fans en paparazzi's hem niet zullen herkennen. we nemen toms auto naar de pizza drive thru.
eenmaal dat we aangekomen zijn bij een bak besteld tom onze pizza's.
na een klein half uur zijn we dan bij mij thuis. 'nu zit ik vol' zei ik. 'hoe kan dat nu? we hebben nog nooit samen naar bed geweest' zei tom lachent. ik gooi een kussen naar tom's hoofd. ' denk jij alleen aan dat?' vraag ik. 'nee ook aan jou' zei tom. 'awn das lief tom' zei bill. 'bill mond toe' lacht tom weer. ik kijk tom aan en zie dat hij rood word. 'tomytje is verieft' zei bill lachend. ik schoot en de lach. 'ma bill, je kan toch moeilijk verlieft worden op iemand die je maar ongeveer 2 dagen kent.' zei ik serieus ' geloof je niet in liefde op het eerste zicht?' vraagt bill. 'nee, allee volgens my moet je die persoon beter kennen en dan zien'. zei ik. 'okay' zei bill. ik kijk weer naar tom en zie dat hij een beetje kwaad kijkt. ik ga naast hem zitten. 'tomytje niet zo kwaad zijn' zei ik lief. hij negeert m'n blik en kijk de andere kant op. 'waarom ben je nu boos?' vraag ik. 'dat zijn mijn zakens ja' zei tom ruw. ik keek hem aan. 'okay zo als je het wil' zei ik en liep terug naar mn plaats. 'ladies we gaan' zei bill. 'okay' zei hayley. ik ga naar bill en geef hem een knuffel. ik ga naar tom en wil ook een knuffel geven maar hij duwt me zachtjes weg. 'ik wil geen knuffel' zei tom 'maar je hebt daar juist een knuffel gegeven aan hayley. 'ja en' zei tom kort. hij loopt me voorbij zonder een blik te geven. 'oh ja voor ik het vergeet morgen moet je niet komen we gaan niet meer zwemmen' zei tom weer. ik kijk bill aan die me ook hopeloos aan kijkt. 'okay' zei ik dan. 'bye' zei hayley en ze sluit de deur. voor dat ze iets kon zeggen ben ik al op mn kamer. wat is er daar juist gebeurd? waarom was tom zo? eerst was hij zo lief en dan zo kwaad.

Reageer (2)

  • IamCrazy

    2de ABBO
    Wat heeft Tom op eens dat hij zo tegen Amy doet?
    Het verhaal ziet er echt nice uit,
    nu nog het vervolg...
    En ik heb zo een gevoel dat jij daar voor gaat zorgen.
    Snel verder!
    <3.

    1 decennium geleden
  • NaomiLove

    snel weer verder please
    i love it

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen