I love you, but i can't stop lying.[F.Torres] 7
.
"Vanes, ben je nu gek geworde, hoe kun je zoits doen, stop er mee" ik zie dat ze het niet begrijpten moeilijk kan geloven maar het is eenmaal zo."ik kan het niet" "wat bedoel je nou, natuurlijk kan je het" ik wou dat het zo makkelijk was. ik zucht."mischien" zeg ik dan.ze is nog altijd geschrokken dat zie ik.
"maar laat het nu, ik wil er niet over praten" ik zie dat ze nog iets wil zeggen maar zwijgt dan"best" zegt ze., "kom, eet je mee?" ik knik en ga dan aan tafel zitten waar we nog praten.
[Fernando P.O.V]
David is al 3 uur weg., ik kijk op mijn horloge en zie dat het al uur is. waar blijf vanessa, ze zou rond 6 uur thuis moetten komen, ik neem mijn gsm en bel voor de 10de keer. maar het staat uit. waarom zou ze haar gsm nu uitzette, dat doe ze nooit.Zou er iets gebeurd zijn ik weet het nie. misschien komt ze nooit meer, neeee stop met zo te denken zeg ik tegen mezelf en probeer rustig te blijven en dan hoor ik een auto de oprit oprijden en parkeren.en daarna doet ze de deur open en komt binnen.
[Vanessa P.O.V]
ik ziedat het al behoorlijk laat is, hopelijk is Fernando niet ongerust, ik stap mijn auto uit en ga naar binnen. ik stap naar binnen en laat perongeluk de autosleutels vallen, dat raap ik morgen wel op. Dan zie ik Fernando naar me toe komen."WAar was je?" vraagt hij ongerust."gewoon" hij zag er raar uit." wat bedoel je gewoon?, en waarom staat je gsm uit?"ik werd er boos van."omdat mij batarij leeg was, wat heb jij zeg!" zeg ik en doe mijn jas uit."ik wil gewoon weten waar je was?" waarom doet hij nu zo moeilijk."Waar was je Vanessaaaaaa" "Relax effe, vertrouw je me neit fozoo" hoe kan ik nu zoits zegge terwijl ik hem..."NAtuurlijk wel mar zeg dan toch waar je was" antwoorde hij snel. opeens voelde ik mijn tranen opkomen, hij vertrouwd mij en ik bedrieg hem, ik ben een slechte persoon, dit verdient hij niet. de tranen rollen over mijn wange en ik ren naar boven naar mijn slaapkamer en laat Fernando daar verbaasd achter.
Mense ik wil reacties
I love you all en ik wil nog iets vragen, ik ga een nieuwe serie beginnen maar nu neit direct en daarvoor heb ik een foto nodig van een meisje ongeveer 16 jaar hoe meot ze eruit zien?
- Ze moet blond haar hebben er mag ook andere kleur in zitten maar geen roos of blauw ofzoo , bruin mag wel.
-ze moet ongeveer 16 zijn
- ze meot mooi zijn :d
als je zo een foto vind op interenet of toevallig 1 hebd , wil je het dan asjbelieft zeggen. want heb het nodig in nieuwe serie die hoop ik leuk word
tnx x
Reageer (5)
en laat me plies weeten
1 decennium geledensnel verder
1 decennium geledenik heb al een foto gevonde
1 decennium geledentnx x
snel verder!
1 decennium geledenen ik heb niet echt zo een foto
sorry!
x
verderrrr <3
1 decennium geledenhaha ze moet mooi zijn,, doh