Foto bij 80. I do not trust this whole situation..

Dankjulliewel voor de kudo's van gisteren! Maar ik vraag het even nog een keertje, omdat ik die 47 kudo's van de vijfde plaats gister niet meer kon inhalen (A).
Aaah liefjes! Bijnaa, nog een paar kudo's!

Foto: Like, Oh My God, like, Oh My God.

Toen jullie in de snackbar achter een vette hap zaten had je eens tijd om Matthew en Jaer wat beter te leren kennen. Zo bleek bijvoorbeeld dat Matthew een stuk minder verlegen was dan je daarnet gemerkt had. “En wat doe jij hier in New York, dan?” De vragende donkere ogen van Jaer keken je indringend aan. “Op vakantie met mijn vriendin, Félicia.” Lachte je en je propte nog wat frietjes in je mond. “Oeh, is ze single?” Vroeg Jaer met een glimlach. Daarop volgde een por van Matthew, naast hem. “Haha, ik weet het niet zo goed. Ze had ruzie met haar boyfriend, maar die lijkt het op dit moment weer goed te maken.” Jaer sprong op. “Waarom zitten we hier dan nog? Laten we er een stokje voor steken!” Je spuugde nu bijna je eten uit van het lachen. “Kun jij op tegen Justin Bieber dan, ladykiller?” Je trok een wenkbrauw op. “Dat meen je toch niet?” Matthew schudde zijn hoofd. “Justin Bieber?” Jaer trok een vies gezicht. “Ja, daar verbaasde ik me ook al over.” Zei je, met je ogen rollend. Alsof het zo moest zijn begon je telefoon te trillen. En wonder boven wonder, was het Félicia. “Hé, daar zul je haar net hebben!” Je nam de telefoon op. “Félies!” Kirde je. “Hoi.” Klonk het emotieloos, aan de andere kant van de lijn. “Félicia?” Vroeg je bezorgd. “Gaat het wel? Ik, eh, als het over die ruzie van daarnet gaat, het spijt m-” Opeens was er een explosie aan geluiden te horen door de telefoon. En dat allemaal door het gegil van Félicia. Gauw hield je de telefoon een halve meter van je oor af. “Au, Félies, niet meer zo schreeuwen men. Ik krijg koppijn.” Félicia begon nu keihard te lachen. “Hij is zo gewéldig!” Je gezicht betrok en je keek Taylor aan met een moedeloze blik in je ogen. Zo te horen was Félicia jullie kleine ruzietje alweer vergeten. Je liet haar maar even haar zegje doen via de telefoon en slaakte hier en daar een enthousiast gilletje, waar het nodig was. In werkelijkheid werd je gestoord van haar gezeur over Justin. Er zat echt een draadje los bij die gozer, hij had het zomaar goedgemaakt terwijl hij een vriendin had? “Eh, Félies?” Onderbrak je haar. “…en hij nam me mee naar een concert en… Oh, wat is er, honey?” Je sloeg een hand voor je gezicht. Zo gênant dit. “Ik moet nu hangen, we gaan zo hier weg.” Félicia bleef even stil. “Van de meeting?” Je zuchtte. “Félicia, ik weet niet of je net wel geluisterd hebt, maar ik zei dat ik naar de snackbar was met Taylor en nog twee jongens.” “Oh.” Félicia slikte hoorbaar. “Pas je dan wel op, lief? Ik bedoel, drie jongens, dat is niet niks!” Je wist dat ze die opmerking voor de vorm maakte, maar je liet het er maar bij. “Ja hoor. Tot straks!” “Doei!” Je hing op en propte je mobiel weer in je zak. “En?” Vroeg Jaer. Je kreunde als antwoord. “Niet best. Helemaal niet best.” Je seinde met je ogen naar Taylor, die je meteen begreep.

Kudo?(flower) (ik voel me nu echt zo'n hebberd :x)

Reageer (11)

  • evilBiatch

    @timetravel jaah als ik me niet vergis (wat nogal eens gebeurt) is die foto afkomstig uit twilight toen ze praatten over de newborns

    1 decennium geleden
  • evilBiatch

    @timetravel jaah als ik me niet vergis (wat nogal eens gebeurt) is die foto afkomstig uit twilight toen ze praatten over de newborns

    1 decennium geleden
  • TimeTravel

    die foto is toch in een film.. eh, ik weet niet zeker hoor..

    1 decennium geleden
  • Camillia

    verder schrijven plsss(flower)(flower)

    1 decennium geleden
  • quirinaaaxx

    kudo is gegeven! ;dp
    en snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen