Foto bij 8. Seth...

Seth..

REACTIE'S PLEASE... dat is nuttig want..hiihi

1. je maakt mij er blij mee
2. er komen meer hoofdstukjes
3. er zijn daar heel veel redenen voor XD

veel leesplezier..



kudo's mogen natuurlijk ook altijd *hint* XD

8.

Ik wordt in een ruk omgedraaid en kijk geschrokken in de ogen van Seth. Opeens vervalt de hele wereld om me heen. Ik zie alleen nog maar Seth. Mijn Seth. Zijn ogen stralen iets uit waar je gewoonweg diep gelukkig van wordt. Ik kijk hem diep in de ogen aan en mijn hard bonst in mijn keel. Alles waar ik ooit van gehouden heb valt van me weg. Als een last van mijn schouders. Mijn hard maakt overuren en mijn wangen gloeien als een hete kachel. Ik heb me nog nooit zo gevoelt. Ik heb de drang hem aan te raken of nog beter hem te zoenen. Ik verlies alle controle over mezelf en wil hem zo in de armen vallen. Mijn ouders, Jason, Embry, Julia, Leah en de pack zijn allemaal mijlen ver weg van mij. Ik ben nu alleen nog maar met Seth. Seth…

Ik schrik op uit mijn gedachte als Jacob mij in mijn gezicht slaat. Gelukkig erg zachtjes want het doet geen eens pijn. Ik kijk hem eerst boos aan maar denk daarna gelijk weer aan Seth. Maar humeur slaat gelijk om van woedend naar vrolijk. Jacob ziet het en lacht me keihard uit. Ik kijk hem vragend aan maar krijg geen antwoordt van hem. Ik denk weer aan Seth maar sla mezelf gelijk voor de kop. ‘Ik ben hier niet gekomen voor een vriendje en die wil ik ook absoluut niet, ook niet Seth’ denk ik boos in mezelf. Iedereen staart me aan. ‘Wat is er nou weer’ vraag ik ze boos. ‘Je sloeg jezelf voor je hoofd’ antwoordt Sam met een raar gezicht. ‘Oja dat is waar ook, maar misschien had ik daar wel gewoon zin in’ snauw ik terug. ‘Sophie gaat het wel een beetje met je gezicht’ hoor ik Seth achter me twijfelend zeggen. ‘Ja hoor’ antwoordt ik droog. ‘Het gaat wel weer’ voeg ik er aan toe zonder me om te draaien. Ik wil mezelf niet voor schud zetten door hem continue aan te staren alsof hij een nieuw soort aliën is direct over gekomen van mars. En bovendien zit ik helemaal niet op een nieuwe liefde te wachten. Ik zal hem wel moeten negeren. Ik zucht diep en ga weer naast Leah zitten, proberend Seth zo veel mogelijk te mijden.



kudo's en reacties please!!! *hint* XD

Reageer (3)

  • Phlegethon

    MARS!!!
    Oke, sorry. Maar ik denk niet dta ze hem lang kan negeren

    1 decennium geleden
  • xtomxloveex

    Jaaaa meer HST jes
    I lalalalla loveit

    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Inger1234

    mhhh die redenen zien er erg goed uit!!
    meeer hoofdstukjes!!!
    jeeeeeej snel verder!!
    oehh ik ben hypppperrrr!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen