Wat gebeurt er?
Wat doe jij hier? Vroeg hij verbaasd. Ik gromde. Jacob! Riep hij. Weet jij wat Linda hier doet? Ik zag Jacob aanlopen samen met Edward. Jacob keek mij kwaad aan. Wat doe jij hier? Hetzelfde wat Emmett Zei. Ik gromde opnieuw en rende gauw weg. Ik kan namelijk niet tegen die stank die de vampiers achterlaten. Gatver! Het brandde in mijn neus. Toen hoorde ik voetstappen, En ik hoorde de gedachten van Jacob. Je probeerde af te luisteren he!? Nee, helemaal niet, ik ben alleen erg nieuwsgierig. Je moet je er niet mee bemoeien Linn! Dit zijn jou zaken niet. Ga terug naar de andere. Ik stopte. Nee! Jacob stopte ook en keek me verbaasd aan. Waarom niet vroeg hij? Omdat.. Omdat.. ik wil helpen. Ik weet namelijk dat Bella veel pijn heeft en dat dat wezen haar gewoon aan stukken ziet te scheuren. Ik zag Jacob nadenken en ik hoorde het ook. Alleen liet ik hem ff gaan. Toen zei hij: Oke, je mag helpen maar op 1 voorwaarde. Je zegt het maar! Zei ik. Dat je me daarna altijd me met rust laat. Ik gromde, maar dan als een lachje. Ik beloof het. Jacob en ik liepen terug naar het huis. Jacob vertelde me ondertussen alles wat er allemaal gebeurt is. En hoe Bella en Edward zich voelen. Opeens horen we een hele harde gil. Het klinkt als Bella. Opeens zetten Jacob en ik het op het rennen. Wat zou er gebeurt zijn?
Er zijn nog geen reacties.