mwuhahah, alweer een plekje in de spotlight (= en ofcourse een nieuw hoofdstukje!
Un question for youall: Wat vind je leuker, 1 keer per week een lang hoofdstuk of meerdere korte hoofstukjes?
and btw loveyouall for 18 abo's <33

News

dodelijk verveeld staar ik naar de bewegende beelden op het televisiescherm. De zondagochtend is de ochtend die zeg maar tot 6 uur in de avonds duurt. Om 3 uur opstaan, om 4 uur ontbijten en daarna de rest van de dag voor de tv hangen. doordeweeks en op zaterdagen in de vakantie heb ik meestal wel iets leuks te doen maar nooit, maar dan ook nooit op zondag. tot vandaag. Ik hoor de telefoon gaan maar ik heb eigenlijk geen zin om op te nemen. totdat ik me realiseer dat er verder niemand thuis is. ik leun mezelf naar de overkant van de bank en strek mezelf uit om bij de telefoon te kunnen.
met Andie... zeg ik terwijl ik me omdraai en met men rug tegen de armleuning van de bank ga zitten.
Hoi Andie, dit is Lisa van Universal Studio's...
In no tempo schiet ik overeind en houd mijn adem in. Ik wacht op een vervolg.
... Usher zou graag een album met je willen opnemen na de zomer. zegt Lisa enthousiast.
oh my god. dit kan niet waar zijn! Ik! omg IK mag een album gaan opnemen, voor usher! Ik probeer te ademen. Lisa moet lachen.
We bellen je binnen kort om een afspraak te maken Ik knik hevig mijn hoofd, maar realiseer hoe dom datis aangezien ik aan de telefoon ben.
Jah is goed het zijn wel is waar de enige woorden die ik kan uitbrengen. Zelfs nog 5 minuten nadat ze heeft opgehangen sta ik stokstijf midden in de woonkamer. Plotseling krijg ik een energiekick als er een vrolijk liedje op de mtv komt. Ik zet het volume op maximum en begin wild door de kamer heen te dansen en te springen. Luidkeels zing ik mee met het refrein wat ik na een keer gehoord te hebben al meteen helemaal uit mijn kop ken. Wanneer ik een blik naar de tv, schiet er een flashback door mijn hoofd. Ik ken die gast ergens van...

Reageer (2)

  • Elysian

    'JDB XD haha snel verder

    1 decennium geleden
  • Emmmm

    JUSTIN BIEBER !
    goh , ik ben een genie .

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen