Foto bij thats the plan

de volgende morgen,
'jullie eerste dag naar school
de wekker gaat om 7 uur
maar Hanna;s plan brengt roet in je eten.

je opent je ogen langzaam, 6;59.
je kreunt. over 1 minuut gaat die rot wekker.
nog even trek je de deken strak over je heen.
TUUT TUUT TUUUT galmt het door de kamer. Hanna komt als een speer over eind.''school daag!'' roept ze. ''sinds waarneer vind jij school zo leuk?'' Hanna lacht. ''sinds ik 3 klassen met Kendall heb, en ik nieuwe vrienden gaan maken die ons deze hele stad op winkel gebiet laten zien!'' je rolt met je ogen en staat op.''hoe zit het eigenlijk met dat plan van je, waar je zo geheim zinnig over doet'' ze lacht.''dat heb ik besproken met kendall, secretss!''''kom op doe niet zo flauw'' protesteer je maar uit Hanna is niets te krijgen. je kleed je aan en loopt het huis van Beth in. alle jongens slapen nog,''tja die hoeven geen make up'' zegt Hanna lachend. ''ga logan wakker maken hij slaapt in zijn eentje op die kamer'haar hand wijst naar een kamer, waar je nog nooit bent geweest,je vond hem een beetje eng, als in film de deur aan het einde van een doodlopende gang... je loop op je tenen naar de duur. zo zacht mogelijk doe je hem open. een vreselijk kraak-piep gelijk volgt. even dnk je hem wakker te maken maar dan zie je dat hij nog in diepe slaap is. moet je dit wel doen> was dit een part of Hanna;s plan?
je gaat op het puntje van zijn bed zitten,. de kamer is klein er staat alleen een bed een kast en 1 stoel die er uitziet alsof hij elk moment in puin gaan vallen.''Logan?''verluister je langzaam.''Van Hanna moest ik je wakker komen maken'' je hoort een mompelent geluid en Logan draait zich om. zijn ogen gaan op. een vlaag vlinders gaan door je buik.''hee, wat..doe jij hier? hoe laat is het.'' stamelt hij. hij gaat recht op zitten en kijkt met 2 slaperige oogjes naar de wekker. '' het moest van Hanna, sorry als je nog langer had willen slapen'' je staat op maar Logan trekt je terug. ''wacht even.'' je huivert. zei hij nou WACHT EVEN wat wou hij, je hoopte wat goeds:P/ ''uhm.'' zei hij. je zach dat hij geen shirt aan had. ''weetjij misschien waar mn kleren zijn gebleven?'' vraagt hijt erwijl hij een wazige blik werpt op de oude stoel.''ik had ze daar gister avond neer gelecht. hij staat op en je bekijkt hem van top tot teen.''leuke boxer'' lach je, ''mooi heah'' zegt hij lachend. ''bananen tja mijn favorite'' hij gaat naast je zitten. ''Kendal..''zeg hij. ''wat Kendall?'' herhaal je.''Hij deed gister mysterieus over iets maar hij heeft dit vast gedaan , nu moet ik in mn ondergoed naar school''zegt hij lachend. je schuift wat naar hem toe. ''hoe heb je hier kunnen slapen, het ishier zo koud.'' je trekt je vestje maar naar beneden. hij lacht nerveus. hij lecht zijn arm om je heen en zijn andere rust op je been.''zo beter'' vraagt hij.''veel beter'' zeg je lachend. je hoort de achterdeur dicht gaan. je kijkt uit het raam en ziet iedereen met de auto vertrekken.''wat doen ze!'' je staat op en rent naar buiten.''veel plezier met fietsen!!''roep Hanna nog.''Part of the plaaan'' zegt Kendall voor ze wegscheuren. logan komt achter je tevoor schijn.''welk plan?'' je kijkt even gek als hij.''ik wou dat ik het wist'' zeg je en loopt naar binnen. je loopt de keuken binnen waar Beth zit je ontbijten.''ze zijn al weg, en wat moeten wij nu? oja en weet u uhm je waar Logans kleren zijn.'' Beth begint te lachen. ze geeft je een oude verrotte fiets sleuten en staat op om kleren te pakken. je hoort logan bedankt zeggen en je loop naar hem toen/ waarneer je binnen komt heeft hij net zn broek aan gedaan.''gevonden''zegt hij lachend. je knikt. zijn shirt gaat ook aan. jammer denk je . '' heb jij ook een fiets sleutel of niet? hij knikt. hij loop naar de keuken waar ontbijt staat hij doet het in een zakje.''we moeten gaan''zegt hij terwijl hij een blik op de klok werpt. je knikt en loopt hem achterna. jullie pakken de 2 oude verotte fietsen uit de schuur. jullie stappen op en fietsen door de kronkelende wegen langs de weilanden. je tas bungelt heen en weer aan je stuur,''kom we moeten iets harder, anders komen we telaat.''zegt Logan terwijl hij iets harder gaat. je wilt je kracht op het pendaal zetten maar dan slaat hij door, je ketting valt er af en je moet stoppen/ Logan stop ook en komt naast je staan/''mijn ketting''zeg je terwijl je naar je horloge kijkt.''spring maar achter op, anders halen we het niet meer'' je gaat achterop zitten en laat de andere fiets achter. je houd je steving vast terwijl logan door trapt. ''wij zijn er bijna'' zegt logan naar een tijdje. je stapt af en loopt met Logan mee naar het fietsen hok. hij zet zijn fiets neeer, en je geeft hem een knuffel. hij kijkt je gek aan.'bedankt dat ik achter op mocht'' hij knuffelt je terug, dan loopt er een meisje aan dat op een barbie lijkt.''Heeeee Logan!!''zegt ze overdreven terwijl haar jimmy2shoes over de grong tikken. logan lacht schuin en kijkt je verveeld aan. ''huppelkut'' verluister hij in je oor. je glimlacht. van de barbie krijg je een gemene blik. Samen met logan loop j emee en hij laat je achter bij de Bali,je zwaait nog even en melt je dan aan. ''ow jij moet vast de andere nieuwe zijn, op je eerste dag al laat geen goede start'zegt de vrouw .''sorry ik had pech''de vrouw lacht.''maakt niet uit kom ik breng je naar je klas'' je had andere klassen als Hanna dus je vond het maar niets. je werd als prooi voor de leeuwen gegooit,de barbie kuchte verveeld toen je binnen werd gebracht. carlos begon als een wilde te zwaaien, jezwaaide en lachte.''mevrouw...''begon de leeraar.
''Boomgaard, Nadia Boomgaard''zei je snel. ''bond, Jamess bond.'' zei een jonge lachend. je glimlachte. je mocht gaan zitten achter Carlos naast een meisje die er wel aardig uitzach. ''Emily''zei ze en stak haar hand uit.''Nadia''zei je en pakte snel je boeken uit je tas.
na een paar lessen is het eindelijk pauze,. je loopt met Emily naar de kantine. de barbie loopt verluisterend langs.''dat is Amanda,ze is de bitch van de school, trek je er maar niets van aan'' je knikt''is ze bevriend me tlogan?'' emily kijkt je aan.''Ken je Logan?''je knikt.''nou in iedergeval nee ze is hopeloos verlieft op hem , maar ze is al zo vaak afgewezen en ze geeft het maar niet op.'' ze lacht . jij ook. dan loopt ze naar een andere meisje.''Nadia dit is Spencer'' je schud haar hand en lacht. samen lopen jullie naar een bankje en Logan,Carlos,James en kandel met aan zijn hand Hanna lopen langs.''heee!''zegt hanna. ze staan stil bij jullie.''hoe was je schooldag?'' je knikte dat het goed was./''bij jou,'' ze lacht,''zeker!'' ze kijkt naar spencer en emily.''oh dit zijn spencer en emily, spencer emily, dit zijn hanna carlos james logan en kendaal.'' spencer lacht.''die kenden we al , nice to meet you hanna'' ''kom hier zitten ,'' zegt emily. Hanna lecht haar blad op tafel en neemt plaats. Kendal logan carlos en james nemen afscheidt en gaan weer verder. jullie kletsen wat en als de pauze voorbij is pakt je hanna en sleurt haar mee.''wat was dat nou van ochten!'' zeg je zacht.''gewoon,''zegt hanna lachend ze loopt voor je uit. '' HANNA!'' roep je nog en je gooit je handen in de lucht. je voel een hand op je schouder. ''tja'' hoor je zeggen en je kijkt om het is logan.''waar heb je?''zegt hij terwijl je met hem door de gang loopt.''32 jij?'' zeg je terwij; je je rood voelt worden. ''32''zegt hij lachend. ''mooi''zegt je lachend.''zeker mooi''zegt hij blij, hij pakt je bij je hand en sleurt je het lokaal binnen.''je liep er zo voor bij pipo'' zegt hij lachend.''pipo, wat is dat voorn woord'' zegt je lachend. je gaat naast logan zitten en de les begint natuurkunde, jullie moeten een gezamelijk practicum doen. je moet een bril op en je lijkt wel gek.''ziet er slim uit''zegt logan lachend. hij veegt een haar uit je gezicht, je bloost/''hoef je niet te blozen'' je kijkt op. en je lacht ongemakkelijk.''het staat je wel mooi'' je word gek zei hij dat nou echt!??!?!?!? jullie beginnen met de oprdracht maar zitten ondertussen te klote, schaterend gooit je nog wat in het glaasje er volgt een ontploffing en een hoop rotzooi. jullie zitten allebei onder de groene zooi en logan en jij beginnen nog harder te lachen/ dan komt de leeraar voor jullie staan/

NABLIJVEN!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen