I love you, but i can't stop lying.[F.Torres] 6
makeeeeen x
x
x
x
Chill !
.
[Fernando P.O.V]
Ik zie haar vertrekken. Waar is het fout gegaan ik snap het niet. Heb ik iets fout gedaan of heeft zij iets fout gedaan, ik weet het niet meer ik moet effe iets adners doen. ik bel David en vraag of hij kan komen, en ja het kan , na 20 minuten is hij er al."wat wil je drinke?" vraag ik hem "bier is goed" zegt en. ik ga naar de keuken en neem bier. daarna ga ik ook in de zetel zitten."Weet gij soms waarom Vanessa zo anders doet?" vraag ik hem dan, mischien weet hij meer."hoezoo? doet ze anders?" hij weet het dus niet." we doen niets meer leuks samen en ze is gewoon anders, heel anders." ik zie dat hij het ook niet snapt."hoe adners?" vraagt hij" gewoon, ik zie haar ni veel meer, soms smorgens en dan nog sac-vonds, wat moet ik doen, mischien wil ze niet meer mer me" zou dat het zijn."nee, je overdrijft, ik weet zeer dat het dat niet is, praat straks met haar als ze thuis komt"ja mischien zou dat helpen, praten."ja, je hebd wss gelijk" "heb ik altijd" zegt hij. ik lach en dan praten we nog wat over voetbal.
[Vanessa P.O.V]
Het is 6uur waneer ik mijn werk verlaat, ik heb vandaag een paar goede ontwerpen gemaakt, ik ben tevreden. maar ik wil nog niet naar huis, mischein ga ik naar Ashley, ja dat ga ik doen, dan kan ik meteen ook praten. ik hoor iets in ijn handtas het is mijn gsm, de batarij is leeg. tja, dat herlaad ik dan thuis wel.Ik steek het weer in mijn tas en stap in mijn auto(foto) ik zet de radio aan en rij richting Ashley, hopelijk is zij thuis. Aangekomen bel ik aan "heei Vanes , ben ik blij om je nog is te zien" "ik ook" ik geef haar een kus en ga naar binnen we gaan in de zetel zitten."en hoe is het op werk?" vraagt ze "goed hoor" antwoord ik, ze emrkt dat er wat aan de hand is"Weet je vanes de laatste tijd doe je ontzetend raar, is er mischien iets?" zou ze het door hebben dat ik Fernando bedrieg, nee niemand weet het, ik zweeg en kijk gewoon voor me"Vanes? is er iets" vraagt ze nog is. ik weet niet waarom maar ik moet het haar vertellen ze is mijn beste vriendin, en ik moet er met iemand over praten"ja, er is iets" ze kijkt me eenbeetje bezorgd aan"wat dan ?" ik zuchte"ik, euuhm ..wel, nou.. ja,mischien..."ik zcuht nog eens diep"ik hoop dat je me niet zal haten voor wat ik nu ga zeggen" "vanessa wat is er toch?" "ik bedrieg Fernando nu al 2 maande" ik heb het gezcht, het is eruit. ze kijkt me verbaasd aan."WAT DOE JIJ?" ze stond daar met haar mond open naar me te kijken "ik B.." "ik heb het wel gehoord" ze onderbreekte me."WAArom in godsnaam zou je zoits doen, weet je hoeveel hij van je houd" ja dat weet ik heel goed dacht ik in mijn eigen. en weer kom ik terecht bij de vraag 'waarom'.
volgende x
Reageer (2)
wow snel verder!!
1 decennium geledenx
super <3
1 decennium geledenverder <33