Foto bij Hoofdstuk 132

Deze is natuurlijk weer voor jullie allemaal, maar in het bijzonder voor Jipster, die haar paardje Martine heeft verloren. ):
En voor LadyWolf, die me haar Scorpiuskloon wilde geven in ruil voor dit hoofdstuk. ^^
Ik weet alleen nog niet precies wat ik met twee Scorpius'en moet... :/

En met het idee van Amused ben ik het ook wel eens. Laten we een kloon maken van mij, dan kan ik de hele dag schrijven en die kloon mijn huiswerk laten doen. :'D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (18)

  • Thundershock

    lieef,
    heeel snel verder <33!

    1 decennium geleden
  • Wiarda

    Ahh, ik las dat voorstukje zo dat hij in het bijzonder voor mij is,
    en ik vond dat zoo lief(H)

    Muhahaha, ik kom vanmiddag thuis, geen zin in huiswerk, ga ik daarna paardrijden, kom ik 10 uur thuis, moet ik nog drie uur huiswerk gaan maken (eigenlijk) maar nu zit ik dus gewoon op Q.

    Hm, mijn verslaving is op sommige moment niet er handig, maar toch ook wel, want dan heb ik de perfecte beloning voor als ik mijn huiswerk goed maak.

    Helaas had ik nét drie sommen af toen ik mijn nieuwschierigheid liet winnen en snel mijn mail aanklikte met het berichtje erin dat je weer een hoofdstuk had geschreven, en ik zo "JEEJ!"
    En dan hoor ik mijn moeder vanaf beneden:
    "Is je huiswerk zo leuk, Jip?"
    Ik: "Eh, ja, doe maar *heel afwezig*" *leest*

    Volgens mij vind mijn moeder me nu gekxD

    Maar dit wordt dus wél weer een lange reactie, terwijl ik eigenlijk huiswerk moest maken.
    Ik ben best dom bezig. Zuidema (wiskunde) vermoordt me als ik mijn huiswerk niet heb gemaakt, om nog maar te zwijgen over Nijhof (aardrijkskunde) waarbij ik op het randje van het strafwerk balanceer...

    Verdoemd, gij school! *kijkt boos*

    Man, ik heb het alleen maar over mijn eigen stomme stupiteiten... Nu over je hoofdstukje, sla dit hierboven maar gewoon over.
    Hoho, daar kom ik nu wel erg laat mee...
    Maar nu dus over jouw hoofdstukje...

    James is lief! Ik vind James eerder zo'n naam voor iemand die inderdaad alle meisjes zomaar kreeg. Misschien kijk ik iets te vaak met mijn broertje Big Time Rush, zou ook kunnen:$
    En vroeger, Totally Spies. Ohnee, die heette Danny toch? Of James? Of Jan :'D
    Die Scorpiuskloon zegt me wel wat. Jameskloon is denk ik ook niet verkeerd, trouwens, als ik dit zo lees.
    Bahbahbah, ik zie dat het alweer bijna elf uur is, en er staat me nog zooo veel huiswerk te doen, niet normaal.
    Even doorspitten, oh wacht, waarom zou ik dat doen?
    En Biologie, tja, de leraar checkt het toch nooit... Kan ik ook wel skippen:Y)
    *gaat zo nog een tijdje door* Conclusie:
    Hoef alleen nog Wiskunde en Aardrijkskunde.
    Als ik nu gewoon zou stoppen en op "reactie toevoegen" zou klikken was ik vóór half twaalf nog klaar, maar ja, ik doe dat niet, en daarom ben ik morgen DOOD!
    Poehpoeh, recordreactie zeg!
    Ik ben nu trouwens helemaal niet moe, want omdat ik dacht dat ik tot drie uur door zou werken had ik zestien suikerklontjes naar binnengewerkt en nog wat limonade met téveel siroop.
    Klinkt misschien kinderachtig/zinloos maar het helpt wel hoor, ik loop hier echt te stuiteren, mijn broertje vraagt zich nu slaperig af of ik wel helemaal lekker ben...

    Toch heeft iemand (Amused? Wie was het ookal weer? Arrow?) nog veel langeren ooit geschreven, maar hé, ik begon ermee hè, mijn act(puh)
    Nu moet ik echt gaan, die stomme rotsommen hebben helaas nogsteeds niet door, na een half jaar, dat ze zichzelf maar moeten oplossen, en mijn Aardrijkskunde boek springt bijna uit het raam, omdat ik toch niets met hem doe. Ja, mijn AK-boek is héél snel op z'n teentjes getrapt, maar als je hem leert kennen is hij best aardig hoor:Y)

    Vlugdoorgaan hè, motiveert me tot mijn huiswerk :'D

    1 decennium geleden
  • TheFunnyCube

    James is lief wanneer hij lief probeert te zijn! (H)

    1 decennium geleden
  • katl1

    Verder!!!

    1 decennium geleden
  • Jiles

    Ach zo schattig!!
    Snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen