I love you, but i can't stop lying.[F.Torres] 3
gewoon makenn
xd
x3
i can't stop it.
op de foto zie je Ashley
ik rijd naar mn werk aangekomen parkeer ik mijn auto en ga naar binnen, ik stap door naar mijn atelier op de 2de verdiep. ik zet me neer en neem mijn tas. ik haal er mijn potloden en tekengerief uit maar ik kan mijn schtesten niet vinden die ik gisteren heb gemaakt en ik moet ze vandaaf laten zien binne 10 minuten. naar huis kan ik niet gaan want dat haat ik nooit. Damn waarom moest Fernando ook ao nodig kijken als hij het had laten liggen had ik het niet vergeten.opeens gaat de telefoon ik neem op"er is hier iemand voor je" zei sherly de secretaresse."stuur maar" zeg ik en leg af, wie zou dat nu zijn ik heb toch geen afspreek? iemand klopt op de deur."binnen" ik zie Fernando verschijnen met je schtesen in zijn handen."dankje, dankje, dankje" zeg ik en neem de schtesen ik zoen hem."ik dacht al dat je het nodig had.hij lachte."moet je niet trainen?" ik leg de schetsen op mijn bureau en kijk weer naar hem."ja , ik ben thuis om 7 uur" ik knik en hij geeft me nog een kusje en dan krijg ik een sms.
Heei, kom je vanavond langs wil je zien xx
ik stopte mijn gsm snel in mijn zak. "wie was dat?" ik kan hem toch niet vertellen wie het was."gewoon Ashley" lieg je. hij knikte, gaf je nog een kusje en ging weg.ik neem mijn gsm en lees het berichtje opniew en stuur een terug.
ja ik kom rond 5 uur, maar moet voor 7 uur thuis zijn
ik haat mezelf maar kan niet stoppen hoe graag ik Fernando ook zie
verder?
Reageer (2)
Je hoeft het niet meer te zeggen ik heb een abo
1 decennium geledenMaar snel verder <3
Snel verder
1 decennium geleden