Searching
De zon scheen fel in mijn ogen. Vanuit mijn raam zag ik iedereen druk in de weer met de voorbereidingen voor het bal. Ik keek nog even naar mijn jurk, zien of er geen foutjes in zaten. Ik wou dat deze avond goed ging, en dan kun je een kapotte jurk wel missen. Ik wierp nog een laatste blik op het masker dat naast de jurk hing. Jep, het was een gemaskerd bal, een ideetje van Yuuki, een van de drie 'Royals' van onze school. Natuurlijk vond iedereen dat dan ook een goed idee.
Het was eindelijk avond, ik bekeek mezelf nog eens in de spiegel. Het was raar om mezelf zo te zien, ik herkende mezelf bijna niet meer. Nou ja, vertrekken dan maar.
In de balzaal waren al veel mensen, sommigen waren aan het dansen, anderen stonden al aan de hapjes en de drankjes, en anderen stonden gewoon in groepjes wat te praten.
Ik keek wat in het rond op zoek naar Yuri, we hadden afgesproken om elkaar in de zaal te zien, maar nu dat iedereen maskers op had, was het moeilijk om iemand te herkennen. Nou ja, sommigen kon je wel herkennen, zoals Zakura, die niet liever doet dan in de aandacht te staan.
Maar ook de 'Royals' waren duidelijk herkenbaar. Ze zagen er ook uit alsof ze van koninklijke bloede waren.
Ik liep al zoekend naar Yuri toen er juist een mooi liedje begon te spelen, het was een soort van wals/slow. Ik had niet eens door dat ik wat stond te dromen toen ik iemands hand op mijn schouder voelde. Ik draaide mij om en keek toen recht in de ogen van Kaname, de 'Prince' van de school.
Er zijn nog geen reacties.