Foto bij what did i do wrong to make you hate me so much.

'hayley! zo te zien hebben we nieuwe buren.' riep ik terwijl ik naar buiten kijk.
'oeh moet je zien amy die is best heet' zei hayley. 'welke? die met conrows of die met zwart haar die naar achter is gekamt?' 'euhm alle 2.' zei hayley lachend.
'zullen we ons gaan voor stellen?' 'is goed' zei ik. we lopen naar buiten en wandel richting onze nieuwe buren. 'hello!' zei ik. de 2 jongens draaien hun om. 'oh nee eh! wat willen jullie een handtekening ofzo?' zei deze met conrows. ik trek mijn wenkbrauw open kijk hem bitchy aan. 'oh je wilt vast mijn handtekening ook hebben?' zei hayley. nu kijken die jongens ons vreemd aan. 'kijk ga alstublieft weg.we hebben nu geen tijd om foto's te nemen en handtekeningen te zetten.' zei die met zn haar naar achter. ik keek hun aan met een lach op mn gezicht. 'wat sta jij nou te lachen?' zei deze met conrows. 'oh niks kvin het gewoon grappig'. 'kijk dit is niet grappig! ga weg jullie!' zei deze met zn haar naar achter. 'ik ben amy en dit is hayley' zeg ik lacherig. 'en wat boeit dat ons?denk je egt dat we namen van fans onthouden?' zei deze met conrows. ' waarom zouden we fans zijn van jullie als we jullie niet kennen?' vraag ik. nu kijken ze alle 2 naar ons met een opgetroken wenkbrauw aan. 'dus jullie kennen ons niet?' 'nope en zo te zien kennen jullie my ook niet' zei hayley. 'kom even binnen' zei die conrows. 'ik noem tom en dit is mn broer bill' 'ahn zo heet je dus! ik ging je bijna conrow noemen' tom keek me raar aan. 'dus jullie zijn tweelingen?' vraagt hayley. ' ja, maar tom is 10 min ouder dan mij' zei bill. 'oh zo dus' zei ik. 'en jullie zijn zussen veronderstel ik' zei tom. 'nee we zijn nichtjes' zei hayley. 'oh zo, en jullie wonen bij elkaar?' 'ja hier juist naast' zeg ik. 'cool! we hebben buur vrouwen!' zei tom. 'wie is er ouder?' vroegt bill. 'hayley is 21 en ik 19' zei ik dan. 'en jullie?' ' we zijn ook 21' zei bill.
'pff das nie eerlijk.' 'waarom ?' vroeg tom. 'omdat jullie al mogen drinken en uitgaan en ik moet dan thuis blijven en blah blah'. 'oh dat is dan jammer eh amytje' zei tom. ' ja eh tomytje' zei ik weer. ' tom en ik lachen naar elkaar. 'maar we kunnen ook drank en feestjes naar je toe brengen' zei bill. 'jaaa! da zou cool zijn'. zei ik. 'dus je hebt nog nooit gedronken?' vroeg tom.'wat denk jij nu tomytje?' zei ik. 'haha, nee?' zei hij. 'mis. ik ging altijd naar prive parties. en ja' zeg ik lachend. 'jij stout kind.' zeg tom weer. 'jaja maar jij bent stouter' zeg ik. 'hoe weet jij da nu?' zei tom. ' ik zie het aan je. je hebt het een bad boy look. hmm i like it.'zei ik lachend.' en jij bent een bad girl and i like it too' zei hij met raar engels. 'haha, van waar zijn jullie eigenlijk?' vroeg hayley. 'van duitsland' zei bill. 'woaaaaa duitsland!! ik wil er ooit eens naar toe gaan! ' zei ik lachend. ' waarom daar is er niets speciaal hoor' zei tom. 'hier toch ook niet' zei ik. tom schoot in de lach. 'jou mag ik wel' zei tom. 'dank u dank u' zeg ik. ' zeg voel je je nek niet groeien?' vroeg hayley.'een beetje wel ja' zeg ik. iedereen schoot in de lach. 'hayley,vertel een keer, je zei daar net buiten van moet je ook een handtekening hebben.ben je beroemd of zo?' vroeg bill. 'ja ik ben een filmster' zei hayley.'cool!' zei bill. 'en jullie?' vroeg ik. bill is zanger en ik speel gitaar en de andere 2 zijn nog in duitsland die heten georg en gustav. georg speelt bass, en gustav speelt drums. en samen zijn we tokio hotel'. zei tom buiten adem. 'cool cool hoelang spelen jullie al' vroeg hayley. ' ewel wij 4 waren allen samen op een jong leeftijd en toen hebben we een andere naam voor ons band en dan paar jaar later hebben we die veranderd naar tokio hotel. we spelen eigenlijk best lang' zei bill. 'amai intersant' zei ik. 'en wat doe jij amytje' zei tom. 'ik ben make up artist'. 'egt!?' riep bill. ' nee ik verzin het' zei ik droog. bill kijkt me scheef aan. 'natuurijk egt gekkie' lach ik. 'dat wist ik wel. maar wij moeten een keer shoppen voor make up en al. en als je wilt mag je mij een keer doen. want mijn sylist zit nog in duitsland.' zei bill. 'ja geen probleem' zei ik weer. 'jij mag mij ook een keer doen amytje' 'omg dat was gelijk dubbelzinnig !' zei ik. ' wie weet bedoelde ik dat'. 'oh my god! tomytje dat zijn geen manieren eh!' 'haha voor mij wel. ik bedoel jij bent een mooi meisje en ja je mag mij een keer doen' zei tom lachend. 'zie ik eruit als een hoer?' vraag ik 'ma nee amytje, twas maar een grapje hoor' zei tom. 'haha okay' zei ik ook lachend. 'ik zeg niets ik zeg niets' zei bill lachend. we schoten allemaal weer in de lach. 'jongens het is best laat geworden en morgen moeten we vroeg uit dus we gaan nu vertrekken' zei hayley. 'okay' zeiden de twins samen. 'zien we jullie morgen?' vroeg bill. 'ja maar dan savonds' 'okay' zei bill weer. ik geef bill een knuffel. en loop dan naar tom. 'tomytje ik will ook een knuffel'. hij schoot in de lach. 'kom dan hier amytje'. ik ga naar tom en geef hem een grote knuffel. 'wow dude je bent nog gespierd ook! laat eens zien!' riep ik uit. 'nope die zijn alleen bestemd voor meisjes die me doen' zei tom lachend. 'zeg niet eerlijk' zei ik. tom lacht nu harder. ik geef tom nog een knuffel. 'bye tomytje' 'bye amytje' lachend loop ik naar mijn huis. 'zo te zien kan jij het goed vinden met tom' zei hayley. 'ja eh die is mega cool.' 'volgens mij ziet hij jou wel zitten. zei hayley weer. 'ma nee die ken me pas' zeg ik. ' we zullen zien amy. ik wen dat hij binnen 2 maandjes voor je valt.' zei hayley. 'ma nee hayley.' 'ma ja amy' we schoten weer in de lach. 'ik ga gaan slapen' zeg ik.'ja ik ook'.
we geven elkaar nog een knuffel en dan gaan we elk naar onze kamer.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen