Foto bij Chapter 6

Hope you like it.

Nadat we klaar waren met het kopen van spullen zijn we weer meteen naar het huis van de Wemels gegaan. “Ik ben moe” roep ik als we er weer zijn. “Je bent niet de enige ik ben ook heel erg moe” zei Hermelien. “ik sluit me erbij aan!” zeiden Ron en Harry. “Maar nu je toch je bezem hebt kunnen we je een beetje leren hoe zwerkbal gaat?” zei Ron. “Ron laat ons eerst even uitrusten” zei Hermelien. “Nee ik vind het niet erg ik wil het wel leren, kom dan gaan we” “wie doet er nog meer mee?” riep Ron. “Wij doen ook mee!” riepen Fred en George. “ik wil ook meedoen!” kwam Ginny naar beneden lopend ze ging even naar boven om haar spullen te brengen. “Tja dan doe ik ook maar mee” Zei Harry erachter aan. “Hermelien doe jij ook mee?” zei ik. “Oke ik doe wel mee”.
We pakken allemaal onze bezems en lopen naar buiten. “zo wat is het team?” riep Ginny. “We doen Harry, George, Junelle één team is dat goed?” zei Ron. “Jaa is wel goed” zei Harry en hij glimlachte naar me. “En de rest bij ons wij hebben een speler meer dus er moet af en toe gewisseld worden onder ons” zei Fred. “Ik ben wel de eerste wissel” Zei Ginny. “Oke is goed” zei Ron. “Uhh.. jongens wie legt het spel even uit?” zei ik. Aangezien ik nog niks van het spel wist. Ze kwamen allemaal op me af lopen om het uit te leggen. Wat natuurlijk een puinhoop werd met allemaal stemmen. “Jongens!” Riep ik zowat. “Laat 1 van jullie het uitleggen alsjeblieft?” zei ik nu rustiger. “Ik leg het wel uit zei Harry. “Dankje” zei ik.

Uiteindelijk nadat Harry het me het had uitgelegd wonnen we met maar weinig verschil. Toen we weer naar het huis van de Wemels gingen werden we meteen geroepen dat we moesten eten. Ik zat naast Hermelien en aan me andere kant Ginny tegenover ons zaten Harry, Ron, Fred en George. Tijdens het eten zaten we volop te praten op Ron na dan hij zat zich vol te schransen met al dat eten. “Ron zit je toch niet vol te proppen!” riep Hermelien zowat zodat Ron minder ging eten. Wat zonder resultaat bleek te zijn.

Extra lang hoofdstuk. (flower)

Reageer (2)

  • lovingnouis

    @MissRoos
    Ja zou best eens kunnen ^^

    1 decennium geleden
  • MissRoos

    Volgens mij heeft Harry een oogje op haar (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen