Foto bij My new life =D

Dit is een verhaaltje over een te schattige beer van ongeveer 1 meter die vandaag geboren is.
Read and leave a message plz <3

Coucou, ik ben een beertje. Vandaag ben ik herboren. Al zolang zat ik te wachten in die glazen kooi, waar elke dag honderden mensen voorbij liepen, zonder naar me om te kijken. Niemand gaf ook maar iets om mij. Dag en nacht lag ik te wachten tot iemand mij, zoals al mijn andere zusjes en broertjes, uit deze vreselijke nachtmerrie zou komen grijpen.
Gisteren, 26 juli 2009, had ik alweer een broer minder en begon ik ‘s avonds de hoop op te geven dat ik er eeuwig zou blijven liggen. Ik raapte al mijn moed bijeen en ging er nog eens een nachtje over slapen.

Toen ik wakker werd, wist ik niet waarom, maar ik had een vreemd gevoel. Vandaag zou er iets speciaal met me gebeuren. Na uren te staren naar de voorbijlopende voetgangers, kreeg ik drie hysterische vriendinnen in het vizier. Eén van hen kreeg me in het oog en wenkte de anderen om ook een blik op me te werpen. Tot mijn grote verdriet gingen ze geïrriteerd weg. De moed zakte in mijn schoenen en ik viel huilend in slaap. Even later werd ik alweer gewekt door een zusje van me die het uitschreeuwde van plezier. Grijparmen grepen naar haar om haar te redden uit deze glazen gevangenis. Tot twee keer toe viel ze terug neer, de grijparmen konden haar niet vasthouden. Tot mijn grote verbazing was ik het nu die plots vastgegrepen werd. Een minuut later werd ik lachend aangestaard door de drie hysterische gezichten die eerder al naar mij gewezen hadden. De meisjes gilden als gekken, waardoor ik eerst nogal bang werd. Even later werd het mij duidelijk dat ik hun geluk was. Voor ik het in de gaten had, werd ik plat geknuffeld en overweldigd door hun liefde. Ik wist nu zeker dat ik een nieuw leven tegemoet ging met een lieve mama en twee tantes die me zouden overdonderen met al hun zachtheid en liefde. Na enige discussie gaven ze me de naam Bobo.
Plotseling werd er een fototoestel op me gericht en was ik het middelpunt van de belangstelling. Ik genoot van alle aandacht en wist dat ik een goede thuis gevonden had.

Reageer (3)

  • Lifehack

    OMG die is zó schattig -is compleet fan-
    <3

    1 decennium geleden
  • DirtyGame

    Hoe gaat het met Bobo'tje??
    & btw Pasi, JE MOET EENS VERVOLG TYPE HOOR!! (A)
    xX <3

    1 decennium geleden
  • QueenOfChaos

    Ik wil vervolg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HE'S SOOOOO CUTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen