Nu wil ik het weten.
Ik rende door het bos heen. En ik vond het heerlijk, het was echt een super mooie dag en eigenlijk te warm om een wolf te zijn. Ik stopte omdat ik het opeens bloedheet had. De zon is erg fel en het is ongeveer 30 graden. '30 graden in de schaduw zal je bedoelen' Hoorde ik Jacob denken. 'Hou je mond toch, je hebt altijd wel te zeuren'. Jacob gaf een grom en rende snel weg, zo het bos in. Sinds het niet goed gaat met Bella is hij steeds chagerijnig en geeft de roedel daarvan de schuld. Terwijl de roedel niet eens wat gedaan heeft. Wij kunnen toch ook niets aan doen dat Bella een kind krijgt van een bloedzuiger? Toen ik nog een aantal vragen in me hoofd zat te denken. Hoorde ik Seth. ' En wat ben jij aan het doen?' Vroeg hij. Ik draaide me vlug om en stopte met die vragen. Want dat zou hij onmiddelijk horen. ' Niets. zei ik. 'Nee, natuurlijk daarom zat je in jezelf allemaal vragen te moppelen'. 'Shit! heb je dat echt allemaal gehoord? 'Ja, tuurlijk daar ben je toch wolf voor?' Toen hij dat zei, rende hij ook het bos in en hoorde ik dat hij Jacob aan het roepen was. 'Sukkel' dacht ik. 'Hou je mond Linda!' Ik gromde van het lachen. Seth zit nu ook al tijden achter Jacob aan. Ik vraag me wel eens af wat ze daar nou elke keer doen. Ik kan ze wel achtervolgen maar dan horen ze mij toch aan komen. En ik denk als ik als mens ga, de pineut ben. Dus daar heb ik ook geen zin in. Wat moet ik dan doen? Ik ben super nieuwsgierig, helaas is dat een slechte eigenschap van mij. Toch probeer ik het. Ik ren het bos in en probeer aan niets te denken. Dat ze me niet kunnen horen.
Als ik eenmal bij het huis van de Cullens ben. Zie ik Seth nergens. Ik zie alleen Jacob naar binnen lopen, samen met Edward. Opeens hoor ik wat geritsel. Ik draai me om en zie dat het maar een vogel is. Dan draai ik me weer om en dan kijk ik zo in de ogen van Emmet.
Er zijn nog geen reacties.