Hoofdstuk 13:
Pov Angel.
Hope werd weereens gebeld toen we thuis kwamen dus ben ik maar even drinken gaan pakken.
Maar al snel komt Hope hyper aanrennen.
En danst rondjes om me heen.
"Ze komen ons morgen ophalen ze komen ons morgen ophalen"
"Wie?" Antwoord ik verrast.
"Wie denk je? Bill en Tom duhh"
"Maar hoe weten die ons adres?"
"Wat research maar ze komen ons morgen dus halen 2 uur voor het concert, dus ga maar alvast kijken welke kleding je aan wilt want we moeten er offcourse PERFECTOS uitzien"
"hihihihieeeeeeee"
Hope rent lachend en hyperend en dansend de gang door de trap op.
En binnen een paar minuten staat ze weer beneden met allemaal setjes kleding in haar armen.
"Zal ik dit aan doen?.... Of dit?, of toch maar dit?.."
"Rustig joh Hope, alles komt goed relaxx een beetje, alles staat je goed" "maar wat moet ik aan? "
"relaxx jij ook maar jou staat ook alles goed, en je mag ook kleding van mij lenen als je wilt"
*tijdsprong naar de volgende dag*
Pov Hope.
Triingg triiiing,
Paf,
Oeps dat was mijn wekker, volgende keer toch maar wat rustiger uitslaan.
Ik draai me om, en trek de dekens wat verder over me heen,
Ik wil nog helemaal niet opstaan.
maar dan komt Angel de kamer binnen lopen.
"wat doe jij hier?"
"Ik heb een sleutel van je kamer weet je wel?"
(we wonen in een appartement samen, gewoon op kamers als studenten zoiets zeg maar, maar we hebben wel allebei een eigen kamer )
"Oja"
"En Kleed je aan Hope, vandaag komen ze ons halen weet je nog, dus snel een beetje we moeten nog een hoop doen, ookal hebben we nog de hele dag."
Ik zit in een keer rechtop, oja dat was vandaag, Ik sla de dekens van me af en stap uit bed,
Loop richting mijn kledingkast en trek er een sexy setje kleding uit.
Wel sexy maar toch ook netjes.
Perfect voor het concert.
Dan ren ik naar de badkamer, en besluit er uiteindelijk een halfuur over te doen om mijn haar perfect in model te stylen.
Nu nog wat make-up en dan kan ik eindelijk naar beneden.
Beneden pak ik snel wat te eten.
"Jij ook wat eten Angel, of heb je al wat gegeten?"
"ik heb al wat gegeten maar ik wil wel een cola "
Ik pak een cola en neem mijn eigen brood mee, en plof neer op de bank.
Er zijn nog geen reacties.