omg omg omg je denkt: ik zet mijn story een keertje in de spotlight misschien krijg ik dan wat mensen die mijn story lezen ofzo... en dan BAMN 14 abo's & 6 kudos! omg Iloveyoupeople <333

Is this real?

Omg, ik kan niet geloven dat dit mij overkomt. Ik ja IK sta oog in oog met de enige echte Usher! in een Universal studio, waar ik straks een demo mag gaan opnemen! how awsome?! knijp me eens fluister ik Maya, die net zo overdonderd is als ik. Ik voel een kneep ik mijn schouder auw! fluisterpraat ik, en wrijf over mijn schouder. Usher steekt zijn hand uit, en ik stel mezelf voor. Leuk je te ontmoeten Andie omg ik sta met Usher in een kamer! en die studio... ik heb voor alles maar een woord: wauw! Usher opent de deur die naar de opname kamer leidt. Die microfoon is awsome! ik wilde er altijd zo een, maar die dingen zijn echt heel duur. Ik glunder helemaal, zo blij ben ik. Maya zwaait door het raampje heen, ik lach. We nemen mijn zelfgeschreven liedje, In my dreams, op. Al glunderend luisterde ik naar het eindresultaat. De reacties waren erg positief en ik was er trots op. Ik bedankten Usher voor de moeite. Graag gedaan, je hoort nog van ons zegt hij. Ik knik en groet hem wanneer we de studioruimte uitlopen. We lopen opnieuw door de lange gang. Wanner we langs de receptie lopen groet ik de receptioniste en we verlaten het gebouw. Buiten kan ik mijn geluk niet meer binnen houden en begin keihard te gillen en te springen. Dat was zo ontzetten AWSOME! roep ik en Maya springt lachend met me mee.Wat bedoelde hij eigenlijk met je hoort nog van ons? vraag Maya na een tijdje. Nou, ik ben natuurlijk niet de enige die een demo heeft opgenomen daar, en zijn zeker nog honderd anderen die die kans hebben gekregen, maar uiteindelijk kan er natuurlijk maar een gekozen worden... zucht ik. Ik weet zeker dat ze jou gaan kiezen! zo niet dan eet ik mijn schoenen op! zegt ze op een hilarische manier waardoor ik in de lach schiet. Ik zou alvast maar een bak satésaus in huis halen, anders zijn ze een beetje droog niet? ze kijkt me zuchtend aan. Andie, ik meen het serieus zegt ze met een vertrokken gezicht wat me nog harder moet doen lachen. Ja, en ik ook grap ik. Ze kan er niet om lachen. Ik geef haar een knuffel terwijl we lopen. Dit is waarom je mijn beste vriendin bentzeg ik en ze kijkt me aan. waarom dan? vraagt ze met een grijns. Omdat je in me gelooft zeg ik en ze glimlacht. We lopen nog een stukje en verderop nemen we een taxi naar huis.

Reageer (5)

  • Emmmm

    i love your story,
    een tip; ik vind het heel irritant dat wat er wordt gezegt schuingedrukt is en niet met van die aanhallingstekens. irritant lezen.
    je hoeft het niet te veranderen, maar het zou handiger zijn, want het valt me dan een beetje tegen om deze story te lezen .
    voor de rest schrijf je focking goed.
    x

    1 decennium geleden
  • DanD3

    mega goed xxx snel verdeer

    1 decennium geleden
  • MyrnaPotter

    geweldig
    verder
    <33333

    1 decennium geleden
  • Elysian

    supper sne lverder

    1 decennium geleden
  • Sequestered

    supermooi geschreven !
    snel verder plzze (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen