Heej allemaal, het spijt me echt heel erg dat ik niet verder ben gegaan, ik heb het echt heel druk gehad, dit is het een na laatste stuk dat erbij komt.
Ik schrijf zo een einde, en dat komt erbij, dan is dit verhaal afgelopen.
Kijk ook nogeens op mijn profiel om te kijken voor nieuwe verhalen, want die gaan er zeker komen! ;)
xoxo

Nick wist niet wat hij moest zeggen.
Ze liepen samen naar beneden, naar Denise.
Ze las het en belde gelijk Kevin Sr. op.
Lisa liep inmiddels naar de woonkamer terwijl Denise nog aan het bellen was, en Nick luisterde mee.
Ze liep een paar rondjes in de woonkamer tot Joe en Sasha terug kwamen.
“Hey.” Zei Lisa.
“Gaat het wel?” vroeg Sasha.
“Niet echt, ik kreeg echt een heel eng sms’je.” Zei Lisa een beetje overstuur en ze plofte op de bank neer.
Joe en Sasha keken elkaar een beetje bezorgd aan.
Denise liep de kamer in “Ze gaan kijken wie het verstuurd heeft.” Zei ze.
“Oke, bedankt.” Zei Lisa.
Nick liep ook de woonkamer en zag dat Lisa nogal bleek zag.
“Gaat het wel?” vroeg Nick bezorgd.
Lisa was stil.
Nick pakte Lisa’s hand en nam haar mee naar boven.
Ze liepen naar Lisa’s kamer.
“Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, ik ben doodbang.” Zei Lisa zachtjes en ze begon een beetje te huilen.
Nick gaf Lisa een kus op haar voorhoofd en omhelse haar.
“Shh, het komt wel goed, echtwaar.” Zei Nick troostend.
Na een kwartiertje gewoon gezeten en gekletst te hebben lopen Nick en Lisa weer naar beneden.
Sasha keek even bezorgd naar Lisa, maar ging daarna weer verder kletsen met Joe.
Nick en Lisa liepen door naar de keuken en gingen bij Denise en Kevin Sr. zitten, die blijkbaar net thuis was gekomen.
“Gaat het een beetje?” vroeg Kevin Sr. een beetje bezorgd aan Lisa.
Lisa zei niets een schudde zachtjes haar hoofd.
Er gingen een paar dagen voorbij, Lisa had nog heel wat sms’jes gekregen die haar alleen maar banger maakt en ze kwam niet meer alleen buiten, alleen als ze met Nick was, anders niet.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen