OO1
I'm so sorry
Ik wrijf over mijn achterhoofd die de klap heeft opgevangen. Een jongen met donkerblond halflang haar steekt zijn hand uit. Het spijt me zo, gaat het een beetje? vraagt hij terwijl hij me omhoog trekt. Ik glimlach Ja prima, niemand gewond de jongen lacht. Ik merk, nu mijn ogen na de val weer op scherp staan, wat een mooie bruine ogen hij heeft. Sterker nog, ik ken hem ergens van. Ik denk diep na, maar als ik er niet opkom haal ik mijn schouders op. De jongen groet en loopt verder. Wij ook, althans dat dachten we te kunnen maar Maya blijft stijf staan en stamelt onverstaanbare dingen. Misschien is het allemaal gewoon een beetje veel voor haar. Ik moet lachen bij die gedachten, ik ben degene die eigenlijk de stress zou moeten hebben. Maya wijst met haar vinger de jongen na Dddat dddat i..is Jjj stamelt ze. na een minuut stilte gilt ze DAT WAS JUSTIN BIEBER! damn ik wist dat ik die gast ergens van kende. ik trek de nog steeds stamelende Maya mee door de gang, waar we pas op het einde stoppen. De receptioniste opent de deur voor ons en we stappen een studio binnen. Mijn mond valt open van verbazing.
Reageer (5)
Verder! <33
1 decennium geledengaaf begin!! ga verder!!<3
1 decennium geledenen dan ga je dus verder
1 decennium geledenhaha snel verder dus
Verder<'33
1 decennium geledenverder
1 decennium geleden<33333