Sorry schatjes oor het kleine hoofdstuk, maaaarrrr dat komt omdat ik ziek ben...
Maar omdat ik zoveel van jullie hou toch een stukje <33

Maar ik heb een vraagje, willen jullie alleen Denise pov. of ook een Justin pov.?

We liepen het restaurant in en er kwam iemand naar ons toe. "Justin Bieber? Wilt u mij volgen naar u plek" we volgde de man en kwamen uit bij een aparte ruimte waar een lange tafel stond. Er waren nog twee stoelen over. We gingen zitten. "wat willen jullie drinken" vroeg Pattie. "cola" antwoorde Justin. "doe mij maar icetea." "drink jij icetea? Dat is koude tea!" zei Justin. Ik moest lachen. "nee gekkie, dat is gewoon normaal drinken maar dat heet gewoon zo" "haha, dan wil ik zo meteen wel een proeven of je de waarheid spreekt" "je doet je best maar" we moesten lachen. Daar kwamen de obers aan met ons drinken. Hij gaf Justin zijn cola en mij mijn icetea. "hebben jullie al een keuze kunnen maken?" vroeg de ober. Woeps ik had nog niet gekeken en Justin ook niet. "nee nog niet" zei Justin en hij gaf me een knipoog. "Oke dan kom ik zo terug" zei de ober en hij liep weg. Ik opende de menukaart en keek wat je allemaal kon bestellen. Ik koos voor een hamburger met frietjes. "wat nemen jullie?" vroeg Pattie? "een hamburger met frietjes" antwoordden we tegelijk. "nu wil ik een slokje van die icetea van jou" zei Justin en hij pakte mijn glas en dronk eruit. "Oke, je hebt gelijk, het is wel Oke" "wel Oke? Het is Ge-wel-dig" zei ik. "Oke jij je zin het is geweldig" ik moest lachen om het gezicht wat Justin trok. De ober kwam terug en vroeg of we nu wel wisten wat we wilde. Iedereen vertelde wat hij of zij wilde. Het viel me op dat niemand een voorgerecht nam. Justin zat me nog steeds te pestte met mijn icetea. Ik wist al wat ik zal doen om hem terug te pakken. De ober kwam om te vragen of we nog iets wilde drinken. "Justin en ik willen icetea" zei ik voordat Justin kon antwoorden. "Oke en wat wilt de rest?" iedereen zei wat hij of zij nog wilde drinken. Toen de ober weg was begon ik te lachen. "haha..nu..haha..heb..je..haha..ook..icetea" er ronde tranen over mijn wangen van het lachen en ik zag dat zelfs Justin moest huilen. Toen we stopte met lachen zagen we dat iedereen ons aan keek waardoor we weer moesten lachen, nu lachte iedereen mee. Als ik in dit restaurant had gezeten en ik een tafel zo zag lachen zal ik echt hebben gedacht, what the?!
Toen iedereen was opgehouden met lachen kwamen ze met het eten aan. Rustig aten we en praatte we wat.
Nu zaten we op onze kamer. "welke film gaan we kijken?" vroeg Justin. "uhm.. Kies jij maar" "haha dan word het it" geweldig als ik een griezel film echt eng vind is het wel it. Die clown was gewoon eng! Ik zag dat Justin op play klikte en naast me op de bank kwam zitten.

Reageer (2)

  • Hisbelieber

    @ PartyShawtyx ik ook

    1 decennium geleden
  • Impatient

    aaaaaaaaaaaaaaaahhh iittt k heb een traumaa aan clowns doorr die fillmm:S

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen