Sorry sorry sorry sorry sorry sorry. Ik wilde er een nieuw hoofdstuk bij doen en toen was ik het vergeten.




Reacties zijn leuk, net zoals dat groene knopje. *hint,hint*

De limo stopte en iedereen stapte uit, we stonden voor een heel groot gebouw. "dit is het hotel" zei Scooter. Hij liep naar binnen. "wacht hier even" zei Pattie terwijl ze met Scooter naar de receptie liep. Ze kwamen na een paar minuten terug met 4 sleutels. "kunnen jullie samen op een kamer?" vroeg Scooter. "ik denk dat je dat niet hoef te vragen" zei Pattie lachend. "dat kunnen we wel, hoor!" zei Justin. "kijk eens de sleutel van de junior kamer, de 3 verdieping kamer 384" zei Scooter en hij gaf ons de sleutel. We liepen naar de de lift. Toen we op de juiste verdieping kwamen moesten we opzoek naar de juiste kamer. Toen we die eindelijk gevonden hadden zagen we dat Justin's koffer er al stond. "Woow wat mooi!" riep ik. Ik hoorde achter me iemand lachen. "nog nooit in een 5 sterren hotel gezeten?" "nee nog nooit in een hotel zelfs" "dan zal ik er voor zorgen dat je dit nooit vergeet" zei Justin en hij tilde me op en legde me op bed. hij boog zich naar voren en kuste me. Ik ging er helemaal in op. Toen werd er op de deur geklopt. Snel stopte we met zoenen. Justin liep naar de deur terwijl ik mijn haar weer goed deed. Het was Pattie. "Denise, ze hebben hier ook een kledingwinkel, misschien wil je nog een leuke jurk voor als we straks beneden gaan eten?" vroeg ze. "uhm..Oke" zei ik en pakte me tas en keek of ik geld bij had. "nee, ik betaal dan!" zei Pattie toen ze door had wat ik aan het doen was. Ze pakte me hand en nam me mee. 
Daar stond ik in de winkel met een witte tanktop waar in het zilver een hartje op stond, daaronder had ik een korte spijkerbroek. Ik had er me eigen schoenen (mijn witte hakken) er onder. "dat staat je echt heel mooi!" zei Pattie. "dank je" "zullen we dit doen dan of dat rode jurkje?" "uhm..dit, dat rode jurkje was iets te rood voor mij" zei ik terwijl ik naar het pashokje liep. Ik kwam het pashokje uit en gaf de kleren aan de verkoopster. Pattie betaalde en gaf me de tas waar de kleren de verkoopster de kleding had in gestopt. We liepen naar de lift. "op welke verdieping zitten jullie eigenlijk?" vroeg ik toen we de lift in liepen. "de 2e" ze drukte op nummer 2 en 3. "bedankt van de kleding" zei ik omdat ik niet wist of ik haar al bedankt had. "graag gedaan maar jij ook bedankt, ik heb justin in geen tijden zo vrolijk gezien" zei ze terwijl ze de lift uitliep. De deuren gingen dicht en de lift ging verder. Hij stopte op de 3e verdieping en ik stapte uit. Ik liep naar onze kamer en klopte op de deur. Er werd niet open gedaan, ik klopte nog een keer en nog een keer. Na 6 keer klopen ging de deur open en zag ik Justin staan. Hij had alleen een handdoek om. "stond je er al lang?" vroeg hij terwijl ik naar binnen liep. "een paar minuten" "ow sorry" zei hij en hij gaf me een kus. "We gaan over 10 minuten eten" zei hij. Hij liep naar de badkamer en ging denk ik weer verder met zijn haar. Ik besloot mijn nieuw kleren aan te doen en mijn haar nat te maken en te föhnen, ik zal Justin's föhn wel mogen lenen toch? "justiiinn, mag ik je föhn zometeen even lenen?" hij kwam de badkamer uit. "natuurlijk, hij ligt daar ergens." ik liep de badkamer in, kleedde me om en deed mijn haar. Er werd op de deur geklopt. "ben je klaar?" "ja" zei ik en opende de badkamerdeur. "wat zie je er leuk uit" zei Justin. "dank je" we liepen naar de lift. Toen we in de lift stonden, gaf Justin me opeens een kus. Ik wilde er op reageren maar toen gingen de liftdeuren open. Samen stapte we de lift uit en liepen het restaurant in.

Reageer (1)

  • JihaneBieber

    zij heeft zo fucking veel mazzel :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen