Chapter 13
Maeyke's pov;
vrijdag 7 september:
ik werd wakker door een harde klap op mijn hoofd. "Emmett hou op met Maeyke slaan met die stilleto, ze moet ze nog aan kunnen naar school" hoorde ik Alice roepen. ik deed mijn ogen open en zag Emmett boevn me uittorenen met een stilleto in zijn handen. "rot op" riep ik. "goedenmorgen" zei Elyza terwijl ze vrolijk binnen kwam wandelen. "jullie moeten naar school!" riep Alice terwijl ze met een stapel kleren naar binnen kwam lopen. "aankleden" beval ze me. "Elyza sliep niet door de wekker heen dus die is al klaar" "ik ga al! Emmett flikker op!" zei ik. Emmett liep de kamer uit en ik pakte de stilleto van de grond. ik kleedde me aan en liep samen met Elyza naar de garage. Emmett, Rosalie, Jasper en Alice waren al weg. Elyza ging snel voorin zitten naast Edward. ze gaf hem een kus en we reden naar school.
school was saai. in de pauze zaten we in de kantine om ons heen te kijken. ik zag dat Eric de stoel wegtrok net toen Mike wilde gaan zitten. Mike werd boos en begon met Eric te vechten. hij probeerde Eric in de prullenbak te duwen maar inplaats daarvan struikelde hij en viel er zelf in. dat was het hoogtepunt van onze dag.
klein stukje i know maar we komen aan het einde van ons schrift dus we moeten even snel verder zien te schrijven
reacties, kudo's
Er zijn nog geen reacties.