Foto bij H8. De kleine probleempjes

Ze gaan de taxi in die Justin gebeld had omdat hij geen auto rijden kan terwijl hij er voor zijn verjaardag twee van Usher heeft gekregen. Bij de mac aangekomen lopen Christian en Patricia te zingen het liedje yes i can van Christian. ‘Selena weetje nog dat wij alleen maar naar de mac gingen voor wifi en om te tweeten naar Justin. Hij antwoorden alleen never’. ‘Sorry baby’s’ zei Justin ‘ maar ik folow zoveel mensen’. ‘Haha geeft niet’ zei Selena.

Uiteindelijk zaten ze met zijn alle aan tafel met bigmac’s en grote patat’s. Kom is mee naar de wc zei Selena tegen Patricia. ‘Waarom gaan meiden altijd samen naar de wc’s?’ zegt Justin en hij lacht. ‘Ja is goed’ zegt Patricia. Ze lopen naar de wc. Allebei de jongens roepen 'zo lekker uitzicht!'. Ze fluiten en lachen. 'Ow jongens' zegt Selena en ze lachen.

Eenmaal in de wc aangekomen begint Selena te praten. 'Het is echt gezellig hier maar ik ben zo bang dat ik hem kwijt raak. Er zijn zoveel meisjes die mijn Justin heel erg geweldig vinden. En straks vind hij een knappere of lievere dan mij'. Patricia staat aandachtig te luisteren. 'Maar praat er over met Justin dan' zegt Patricia. 'Dat durf ik niet, straks denkt die dat ik hem niet vertrouw' zegt Selena. 'Nee joo hij houd zoveel van je dat hij dat wel begrijpt. Je houd gewoon super veel van hem.' zegt Patricia. 'Ja je zal wel gelijk hebben' zegt Selena. Ze geeft Patricia een knuffel. Ze gingen terug naar de jongens.
'Om mijn god' zei Patricia 'wie heeft alles opgegeten?'. Justin stak zijn hand op maar je zag zijn ogen niet door zijn sexy pet. Toch kon je zien dat hij glimlachte. Daarnaast zat Christian met zijn hamsterwangen vol patat. 'Maar volgens mij heb jij ook aardig mee gegeten' zegt Patricia lachend. 'Nou' zegt Selena 'ik hoop dat het lekker was'. Lachend lopen ze even later met zijn alle de McDonald's uit. 'Wat gaan we vanmiddag doen?' vraagt Patricia. 'Ik moet mijn koffer inpakken' zegt Justin 'en als jullie mee willen zou ik ook me koffer gaan inpakken. Morgen gaan we namelijk al weg'. En hij lacht. 'Dat is waar ik neem denk ik dat mooie jurkje mee dat ik van jouw heb gekregen schat' zegt Selena. Patricia kijkt naar Christian aan... 'Waarom heb je niks voor mij?'. 'Hoe bedoel je?'. 'Nou een jurkje of een sieraad'. vraagt Patricia. 'Zo' zegt Christian 'ben je niet een beetje hebberig? '. 'Nou in films geeft de jongen altijd cadeautjes aan een meisje' zegt Patricia. Selena staat achter Christian. Ze trekt allemaal gezichten dat Patricia moet stopen. 'Oké laat maar..' zegt Christian en hij loopt weg. 'Wat doe je nou?' zegt Selena en ze loopt naar Patricia. 'Nou ik heb toch gelijk?' zegt Patricia. 'Oké' zegt Selena 'er is een ding dat je nooit moet doen bij jongens en dat is vragen om cadeaus'. 'Ja maar soms ben ik best jaloers daar kan ik niets aandoen' zegt Patricia. 'Ja dat snap ik maar maak je geen zorgen maak lol en alles komt goed geloof me maar' zegt Selena. 'Ja je zal wel gelijk hebben'. 'Als ik jouw was zou ik me excuses aanbieden aan Christian. Je houd toch van hem?' vraagt Selena. 'Ja super veel' zegt Patricia 'en je hebt ook wel gelijk ik was hebberig'.

Reageer (2)

  • xBoyfriend

    oow nee het moet goed komen!!

    1 decennium geleden
  • littlexwolf

    haha altijd om cadeautjes vragen dan worden ze boos :P
    ga zeggen dat het je spijt mensje snel ^^
    verdeeeeer (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen