Vreemd is dat wat je aantrekt niet dat is wat je op dat moment wilt. Maar hef je zwaard maar op, want ik geef me niet zomaar gewonnen

Jouw verslaan is een makkie
POV PETER
Ik zat naast Edmund terwijl Caspian in gevecht was met Erika, één van de hulpjes van de witte amazone. Haar naam is Samantha, maar ze werd Sam genoemd door iedereen. Ik vond Samantha toch beter klinken.
Caspian was gevloerd en nu was het de buurt van Edmund. We moesten de dingen die we net in het uurtje hadden geleerd toepassen. Het lukte wel bij Caspian en nu ook bij Edmund, maar Erika was harstikke goed.
Waarom Samantha zo boos op mij was wilde Erika niet zeggen. Ze zei dat het verleden veel zal onthullen in het heden en de rust dan weer weder zou kunnen keren. Er moet dus volgens haar iets gebeurd zijn bij Samantha door mij en dat haar nog steeds ergert.
Edmund was gevloerd en nu was ik aan de beurt. Ik liep al naar het strijdveldje toe, maar Erika draaide zich om.
'Laat mij ze maar allemaal nemen, Erika', zei Samantha en ik keek haar aan. Ze had haar zwaard in haar hand en ze keek naar Erika.
'Weet je het zeker?' vroeg die. Samantha knikte en ik knikte ook. Dit moest een makkie zijn, het was drie tegen één. Hoe kon ze dat nou winnen?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen