Foto bij 7. What is going on here?

Wolfpack.. maar dat wisten jullie ook al XD

have fun :D

REACTIES PLEASE..zoveel tijd kan dat toch niet kosten? (flower)

7.

Ik draai me om en voel zijn starende blik op mijn gezicht. Na een paar seconden nog steeds. Eigenlijk erger ik me er een beetje aan. Maar als ik Leah’s vriendin wil worden zal ik hem toch eerst onder ogen moeten komen. Ik zucht diep en sta heel langzaam op. Ik voel nog steeds zijn blik op mijn huid. Kom op Sophie! Het is maar een jongen zeg ik tegen mezelf.
En ik loop naar de jongen, Seth dus, toe. Opeens valt het me op dat ik niets meer hoor in tegenstelling tot een paar minuten geleden. De hele kamer is stilgevallen en ik voel hun blikken op mijn huid branden. Waarom eigenlijk? Is hier iets aan de hand dat ik niet weet ofzo. Geërgerd draai ik om. ‘Heb ik poep in mijn haar ofzo? Vraag ik boos. Niemand antwoordt. ‘Gaat iemand mij nog vertellen wat er hier aan de hand was? Net waren jullie nog zo luidruchtig en nu kijken jullie allemaal of er net een bom uit de hemel is komen vallen.’ ‘Draai je nou maar om, Sophie?’ zegt Sam tegen me met een big smile. Ik trek een wenkbrauw op en kijk hem vragend aan. Hij gebaard achter me. Eigenwijs blijf ik staan. Ik bedoel alleen die Seth staat achter me. ‘Alleen Seth staat achter me en verder niets, dat heb ik net gezien. Alleen als jullie mijn ouders achter me getoverd hebben draai ik me om’ roep ik boos tegen ze. Waarom ik nu opeens boos ben weet ik eigenlijk niet, ze hebben me helemaal niets gedaan. ‘Nee, je ouders staan er niet maar wel iets anders wat je misschien leuk gaat vinden’ zegt Sam grijnzend. ‘NEE, zei ik toch’ schreeuw ik tegen hem. Ik begin een klein beetje en iedereen in de kamer draait zich met een ruk om naar Sam. Die haalt zijn schouders op en mompelt iets van ‘waarschijnlijk wel, maar het is nog niet helemaal zeker’. Ik zucht diep en wil weer op mijn plaats gaan zitten naast Leah. Maar ik wordt tegengehouden door Jacob die dreigend op me af komt lopen met een grijns van hier tot Tokyo op zijn gezicht. Ik doe aarzelend een stap naar achter maar weet dat Seth nog steeds achter me staat en ik heb echt geen zin om op hem te vallen. Ik heb me al belachelijk genoeg gemaakt hier met mijn sacherijnige gedrag. Maar wat moet ik anders. Ik mis mijn ouders nog steeds. Ik doe echt mijn best hoor om aardig te zijn tegen iedereen en alles maar het lukt gewoon niet zo goed. Alsof er iets mist in mijn hart. Jacob komt voor me staan en draait mijn hele lichaam in een ruk om richting Seth.



Ik weet dat ik flauw ben hoor hihi(H)

Reageer (3)

  • Phlegethon

    Nah.

    1 decennium geleden
  • Pikachu16

    das zo gemeen, zat net HELEMAAL in het verhaal!
    snel verderrr

    1 decennium geleden
  • Pikachu16

    das zo gemeen, zat net HELEMAAL in het verhaal!
    snel verderrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen