Universal


Je gaat de verkeerde kant op! roept Maya die op de hoek van het kruispunt is blijven staan. Ik zucht en schudt mijn hoofd Wie kent hier beter de weg denk je? jij of ik? het kost me een paar seconden om me te realiseren hoe arrogant dat klonk Kom gewoon, het is hier vlakbij! roep ik. Ze rolt met haar ogen en komt in een jog tempo op me afgerend. Wanneer we de hoek omlopen zie ik het gebouw al staan, met in het groot Universal Studio op het gebouw. Ik begin te shaken naarmate we dichter bij de ingang komen. Voor de ingang pakt Maya mijn schouders vast.Andie, het komt allemaal goed je bent geweldig! waarom zouden ze anders jou vragen om een demo te maken in hun studio! don't worry. Zegt ze en ze geeft me een knuffel. Het kalmeert me voor de tijd dat ze me vasthoud maar zodra ik het gebouw binnenloop voel ik de kriebels weer in mijn buik. We lopen naar de receptie waar een vrouw met kort lichtblond, bijna wit, haar zit. Ze heeft veel felle kleuren aan wat haar een stralend karakter geeft. Ze begroet ons ook heel vriendelijk en vraagt of we een afspraak hebben. Ja ik heb een afspraak met Usher, om half 11 zegt ik. Wanneer ze in de computer kijkt, gluur ik ondertussen snel op mijn mobiel en zie dat we een kwartier te vroeg zijn. Andie toch? zegt ze en ik knik. Je kunt daar wachten zegt ze wijzend naar de stoelen en bank tegenover de receptie. Ik bedank haar en trek Maya mee, die foldertjes stond te lezen. Met wie heb je eigenlijk een afspraak? vraagt Maya wanneer we allebei zijn gaan zitten op een stoel. Usher...zeg ik terwijl ik een tijdschrift opensla en met een ruk staat Maya weer op van haar stoel. U..U..U..Ush..Ush stamelt ze Usher ja zucht ik. Ze slaat het blad uit mijn handen en kijkt me ongeloof waardig aan. ik lach en met een open mond ploft ze neer in de stoel. Na een minuut of vijf me met open mond aangekeken te hebben, volgen er eindelijk woorden. Ik kan niet geloven dat ik, ik bedoel jij, ik bedoel WIJ, 'de' Usher gaan ontmoeten ik lach Maya chill, volgens mij ben jij nu nog meer gestrest dan ik De vrouw van de receptie wenkt ons dat we mee moeten lopen. We lopen door een smalle gang overal hangen gouden platen en posters. Wanneer we een hoek omlopen knal ik tegen iemand op waardoor ik achterover val.

Reageer (6)

  • MyrnaPotter

    verder
    het is een prachtig verhaal
    <33333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen