Bill en Sharon waren dus in het bos

Bill:
Ik word wakker van gekriebel aan m'n neus.Ik doe m'n ogen open en zie plots een spin op m'n neusje zitten.Ik sta gillend op en sla de spin van m'n neus,waardoor ik dus Sharon wakker maak.Dan zie ik nog een paar mieren op m'n broek zitten."SHARON HELP!!"gil ik in paniek. "Sta dan stil!" zegt ze."Maar het zijn beesten!Allemaal beesten!Ik haat beesten!" gil ik. Ze klopt de mieren van m'n broek.Plots zie ik op de achterkant van haar rok een enorme kever zitten."Sh..Sh..Sha..Sharon!!Je rok!" gil ik. Ze kijkt en schrikt als ze ziet hoe groot die is (jaja dit is echt gebeurd,klein detail,Bill was er niet bij xD)"Bill haal hem eraf!!"gilt ze."GEK!" gil ik.Ze begint een soort van dans te doen en krijgt hem er zo af.
Plots zie ik een mug op m'n neus."NEE!!" gil ik in paniek."Een mug?!Jij gilt voor een mug?!" zegt ze verbaasd. "Ik ben allergisch aan muggen!"gil ik als ik zie dat de mug me heeft gestoken."Onee!" zegt Sharon nu ook. We lopen snel naar mijn bungalow,gelukkig is het nu licht,dan zie je meer. De bungalow binnengekomen zoek ik met in de EHBO-koffer naar m'n zalfje.Waar is dat nu? "TOM WEET JIJ WAAR M'N ZALFJE TEGEN MUGGEN LIGT???' roep ik. "Shit sorry Bill,ik dacht echt dat het massage-olie was"zegt hij schuldig.Ik ren naar m'n kamer en haal m'n reserve potje boven.Gelukkig heb ik dat altijd bij.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen