Foto bij 42

'Justin! Justin! Justin!' Riep ik terwijl ik zijn kamer inrende en op hem sprong. 'Aah! Ga van me af, dikke aliën.' Zei Justin schor. 'Ook bedankt, Bieber.' Mompelde ik. 'Sorry, baby.' Zei hij toen hij me zag. Ik zat op Justin terwijl hij nog steeds lag. Hij keek me aan met zijn prachtige bruine ogen. 'Wat is er?' Vroeg hij lief. Ik bleef staren naar zijn gezicht. 'Jess?' Zei hij en ik waakte uit mijn gedachtes. 'Sorry.' Zei ik beschaamd. Lachend ging hij rechtop zitten en trok mij tegen zijn naakte bovenlichaam. 'Maar what's up baby?' Vroeg hij. 'Pattie en mijn ouders hebben dus allang alles geregeld voor de tour. Dus ik ga mee!' Schreeuwde ik blij. Hij gaf me een dikke knuffel en een kusje op mijn lippen. Ik kan niet wachten om vierentwintig zeven met mijn baby te zijn.' Zei hij. Onze voorhoofden leunden tegen elkaar. Het drong me pas later door dat hij mij "zijn baby" noemde. 'Justin, hebben wij nou iets?' Vroeg ik. 'In mijn hoofd hebben wij al heel lang iets. Maar het is nog niet officieel.' Zei hij. In mijn hoofd hadden we ook al heel lang. Was dat maar waar. Er verscheen een glimlach op zijn gezicht en vragend keek ik hem aan. 'Lieve, lieve, lieve Jessica. Wil jij alsjeblieft de mijne zijn?' Vroeg hij. Mijn mond viel open. Was dit een grapje? 'Ik wil niets anders.' Antwoordde ik en drukte mijn lippen op de zijne. Onze tongen raakten weer vast in een liefdesspel. 'Alleen familie en close friends mogen het weten, okay?' Zei Justin na de langste zoen die ik ooit met iemand had en ik knikte. 'Ik hou van jou Jessica, ontzettend veel.' Fluisterde hij. 'Ik ook van jou, Justin.' Fluisterde ik terug. Ik had - en dat wist ik zeker - de grootste glimlach die iemand ooit had op mijn gezicht, mijn hart maakte overuren en ik voelde me beter dan ooit. 'Ik wil jou voor altijd bij mij hebben. Niemand anders. Niemand.' Zei Justin en het bloed steeg - ookal wilde ik het niet - naar mijn wangen. 'Laten we naar beneden gaan. Ik heb honger.' Zei Justin en we liepen hand in hand naar beneden. 'Justin Drew Bieber. Put a shirt on.' Zei Pattie. 'Nee, mam. Iedereen, vooral Jessica, moet mijn sexy sixpack zien.' Grijnzde hij. Ik bloosde want iedereen aan tafel keek ons met grote ogen aan. 'En sinds wanneer moet vooral Jessica jouw zogenaamde sexy sixpack zien?' Vroeg Pattie. Justin sloeg van achter zijn armen om mij heen en rustte zijn handen op mijn buik. 'Niet zogenaamde mam. Hij is gewoon vet sexy. En sinds vanochtend.' Zei hij grijnzend. 'Wow, dat had ik niet zien aankomen.' Mompelde mijn vader. 'Dus het is nu officieel?' Vroeg Jeremy voor de zekerheid en ik knikte. Iedereen begon door elkaar te praten over het feit dat ik nu Justins vriendinnetje was en Justin mijn vriendje. Justin en ik namen naast elkaar plaats aan tafel en deden alsof er niet over ons gepraat werd.

Reageer (9)

  • Goodtimes

    zoooooo fackin cuteeee! Nou, ga snel verder<3

    1 decennium geleden
  • Elysian

    echt vet ;)
    snel verder pliess..
    het mag nooit meer uit gaan ;)

    1 decennium geleden
  • Zomerr

    dat is lullig als iedereen het over jullie heeft en je zit er tussen

    1 decennium geleden
  • AirJess

    Echt een top verhaal!
    Snel verder :3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen