Hoofdstuk 8.
Pov Hope.
Ik zette mijn glas weer neer, en keek Angel aan.
"Hoe gaat het met jullie?"
Besloot ik maar te zeggen om de stilte te verbreken.
"Goed erg goed en met jullie?" volgde er uit Bill's mond.
"Mooi ja met ons ook wel goed" Klonk er tegelijk uit mijn en Angel's monden.
"Maar ik zal ons even voorstellen aangezien je onze namen waarschijnlijk nog niet eens weet"
"Ik ben Hope, ik ben 18 jaar en hou van zingen, dansen, gitaar spelen en nog veel meer, Zingen en dansen kan ik wel goed maar gitaar spelen is meer voor de fun."
"En dit naast me is Angel ook 18 jaar, ze houd ook van zingen en gitaar spelen, en is daar ook erg goed in vind ik, en ze is een erg lieve meid."
Angel knikt toestemmend over wat ik over haar vertelde.
Bill zit bewonderend te kijken.
"Mooie namen En jullie houden dus van zingen en gitaar spelen, Leuk, wij ook maar dat wisten jullie waarschijnlijk wel al."
"Ja dat wisten we wel grinnik ik."
Ik kijk naar Tom "je bent een beetje stil Tom is er iets?" vraag ik.
"Hij had hier niet zo'n goed gevoel over, aangezien we in het openbaar zijn, en iedereen ons elk moment kan ontdekken en kan bespringen aangezien we toch redelijk bekend zijn." zegt Bill.
"Klopt" antwoord Tom.
"Maar sorry daarvoor ik vind het wel gezellig dat we af hebben gesproken. Leuke namen inderdaad, en leuk dat jullie ook gitaar spelen"
"Misschien kunnen we een keer samen wat jammen op de gitaren."
Ik lach en knik instemmend.
Er zijn nog geen reacties.